Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Sara Eliasson - 10 mars 2009 14:17

ja jag älskar honom. iaf hans röst. blev glad i dag när jag gick in till arbeteföremedling för att jag var för snål för att åka bussen och tänkte att min motion kan ju alltid bli bättre:)

iaf så när jag blev lite glad där i morde över att mina pengar kommit in. det var inga stora summor men endå för en tjej som inte haft pengar på nästa ett helt år så är alltid struntsummor en stor sak.

så när jag passerade industriområdet saltvik så kom Whats this med Fall out boy på, det är ju en cover från tim burton filmen the nightmare before christmas så blev jag så pass glad att jag skuttade med lite i takten och sjöng med, jag tror att det var folk som hörde mig med det spelar ingen roll, det har jag gjort så många gånger att jag kan bjuda på det.

ironiskt nog så hatar jag julen och den låten handlar ju just om att skelettet Jack upptäcker julens magiska värld där allt är så mysigt och sött.


fy fan! nu blev jag förbannad igen! hur fan vågar du säga massa saker om mig Elin! jag har aldrig skrivit om dig! aldrig! om jag skriver om min pappa sä är han iaf min släkt men du har fan igen rätt att säga massa saker om mig som kanske båda är sant och falskt!

du säger att jag ska låta dig vara i fred men det är inte jag som har hållt på att ringt mitt i natten och skrivit massa skit på bloggen, vill du göra mig illa så gör det gärna ansikte mot ansikte som en kvinna och inte som en fegt barn som kan gömma sig om det slår tillbaka i ansikte på dig!

jag hade ingen aning om att jag var en hackkyckling på älansbroskolan, alla var faktiskt snälla mot mig, de gjorde inget specillt, jag kanske inte var så mkt med i klassen för att jag var med dig från dag ett! men förlåt mig om min närvaro fick ditt liv till ett helevete under hela skolgången även efter jag flyttade till stan! det var ju mitt fel att de gjore alla saker mot dig såklart! varför har jag aldrig tänkt på det förut? varför är det då jag som är kompis med de som gick på ä-bro och inte du? va? fråga dig själv det tycker jag.

och jag som var på ett sådant bra humör och sedan förstör du min dag med massa skitsnack om gnäll att jag har förstört ditt liv, är du 9 eller nitton det är det som är frågan.

det var du som inte ville svara då allt detta drog igång men skit samma så länge du inte säger mer om saker du itne har en jävla aning om så kommer jag inte att skriva om dig mer. fy fan för dig. fy fan.

att du bara kan säga en sådan sak. tänk om jag slängde ut dina famliljehemligheter på intrent, jag vet oxå ett par vackra saker om ditt förflutna kom i håg det.

det spelar ingen roll att du inte nämnde mitt namn, du ville att jag skulle läsa det och få dåligt samvete, men vet du vad? jag tycker bara du blir lägre och lägre i mina ögon, bottenskrap, och ja du får säga det till dina föräldrar. jag bryr mig inte.

jag har nog med problem för att bry mig om dig.


Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards