Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Sara Eliasson - 16 mars 2009 12:26

har inte gjort så mkt den senaste veckan om jag ska vara ärlig, har klarat ut HALO 2 om inte annat på en svåare nivå men jag ska erkänna att jag gilalr ju att döda så det kommer ganska lätt från mig.

det regnar ute, inte kul. jag hatar verkligen att jag måste gå med huvudet nere ungerfär som om jag skämdes över något men det kan jag garantera att jag inte gör för jag är en stolt människa som alltid går som jag har en käpp i röven i vanliga fall men jag vill inte att sminket ska kladda ut sig och för att inte få vatten i ansiktet så måste jag huka mig lite innför moder jord stora ilska.

lyssnar litegrann på McFly oxå för det var typ ett år sedan eller liknade då jag bara tittar på dem på musiklistan och scrollar vidare( ja lisa jag vet att du inte tror på mig mendet e sant:P) för att hitta något annat på listan, hittade en väldigt bra låt i går som jag hade haft hela tiden och velat ha.

Eva Cassidy - somewere over the rainbow


otroligt fin låt, man har nog inte hört den på riktigt förns man hört henne gjort den, jag tror det var hon som dog innan man fattade hur bra hon verkligen var men jag kommer inte riktigt ihåg.

fast just nu så är det ju egentilgen

 Kelly Clarkson my life would suck witout you (lisa)

John ME - Love is my drug

Fall Out Boy - Whats this

Rihanna - SOS

Markus Krunegård - Jag är en vampyr

I set my friends on fire feat Smosh - SexEd Rocks

The Veronicas - Untouched

Eric Prydz - Call on me ( funkar bra när jag dödar)


tja det finns många mer men om man ska ta de som är roligast just nu så är det dem.

ska till AF om ett tag oxå, de ska fixa en låsasinterljuv, jippi........-_-

men men det är skönt att få lite luft, gick inte in till stan pga av att det regnade så satans mkt, känner att det får vänta till en mer soligare dag men man tjänar ju lite pengar på det iaf jag som redan är pank menar jag så kan man alltid gå de friska 9 kilometerna in till stan i stället för att slösa 13 spänn för varje bussresa, skandalöst dyrt, underar hur mkt de som åker bil överallt, tex, en halvkilometer för att köpa mjölk (= Lat) måste slösa när man har två friska ben att använda.

okej om man inte kan gå eller om man är skadad, då kan man väl åka men aldrig att jag skulle köra typ till Ica i äbro bara för att jag var för lat. sällan heller går jag, det är skönt, man får tid att tänka på saker och hihi ja andra saker...

jag vet att man inte ska kunna välja att gå om man inte har bil för att de ska ju vara lyxigt och målmedvetenhet som gör att man går i stället för att ta bilen. men nej säger jag! nej! gå i stället för att ta bilen, cykla! räda miljön! åhh herregud jag har gått och blivigt miljöaktivist XD

nej nej jag kommer inte att gå med i greenpeace än men det är fasiken nära nu. om du gillar ditt liv och ditt hjärta, gå.

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards