Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Sara Eliasson - 25 mars 2009 12:37

hm ja, jag vet att jag har sovit för länge i dag så det är ingen som behöver säga fy skäms till mig då jag redan är medveten om den sena timmen jag vaknade på.

har inte mina glasögon på mig heller för de har mamma snott antaligen för att hon är för lat för att skaffa ny egna och säkert lagt dem upe i hennes rum( ja jag har glasögon vid datorn, inte annars)

blir lite halvpisst på det... grr mamma you will pay:P

men.

jag har iaf typ en anledning varför jag sov så pass länge i dag då jag som vanligt min nattuggla surfade runt på olika ställen för att se vilka människor som var inne vid den tide, anmärkningsvärt hur folk byter personligheter på nätterna måste jag säga, det är typ värsta Dr Jekyll and Mr Hyde måste jag säga men anyway där var jag, jag har ingen aning om vad klockan var just då, kansoe någon gång vid två? nej? elle?

mja iaf så får jag typ ett medelande från nån snubbe, tjejr ni vet hur det är med sådant man bara jaha... men han bara - jag är på radion och jag bar okej och sen så började jag lyssna på den station som han var DJ för iaf och fick honom tills slut att säga mitt namn on air:P

Yääääy! jag är en kändisXD

nej men allvarligt, jag hade jätteroligt åt det hur länge som helst då jag var jättetrött och har ingen som helst slags humor när jag är det:P

i dag ska jag ta mig in till stan oxå. med mina fördömda skor igen. jag ser inte fram emot det.

för alla er som inte vet så innebär det att jag ska gå cirka en mil in till stan med blåsor under hälarna som jag fick i går genom att gå hemifrån och tillbaka med skor som jag har gått ut ochlixom halkar bakåt i så arr sulan kommer på typ halva hälen och gör ett fint jack på vardera av mina fötter.

Suck. i bland är det inte roligt att vara sara måste jag säga...:P nä nu ska jag väl göra en raid och se om det finns något käk hemma annars så går jag ut och skjuter mig en ek-orreXD ( musse på julafton)

annars dör jag :P puss

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards