Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Sara Eliasson - 23 mars 2009 14:32

är jätteglad just nu:D

har precis kommit hem från arbetförmedlingen på en den där låsasinterjuven som jag skulle på vilket jag såklart inte hade en aning om var i dag då min handledare bara - men sara du är ju i dag klockan tolv. och jag woooopsi. det hade jag inte uppfattat och dom var tvungen att pricka in just den dagen om jag hade mjukisbrallor och en vanlig sweatshirt på mig, pankien rusade för ett tag, vilket jäkla intryck jag kommer gör amed skitit uppsatt hår, osminkad och hemmakläder på mig.

väntade i cirka en halvtimme efter jag varit på avstamp där jag hade fått reda på det hela och lyssnade på en utlänsk kille som sjöng i stolen bredvid mig, jag höll på att dö efter ett tag, no offense men jag skulle inte gilla att någon kille sjöng på svenska åt sin ettriga flickvän en halvmeter från mitt öra, har råkat ut för det oxå typ när jag var i sundsvall men till slut kommer tjejen som ska interjuva mig, jag känner mig ännu mer ful när det fan strålar om henne och hon har de mest intesiva blå ögon jag har sett i mitt liv, jag vet det låter som jag är kär i henne men hade du sett hennes ögon hade du förstått, de var verkligen coola.

jag försöker att vara så glad jag kan trots snön och det fula håret, hon ståller frågor och förklarar för mig om massa saker med en interjuv.

när hon kommer till mitt CV får jag värsta berömmet för att sticka ut i mängden på ett bra sätt, att man skulle minnas mig band en massa för en sak som jag skrev där. hon tyckte även att det verkade som om jag hade en stor vanna att gå på interjuver för att vara helt oförberedd och aldrig har gjort det förut.

jag var som sagt lite nervös men jag bara , okej det går bra, det går bra:P

kändes jättebra måste jag säga, tror fan inte att det kunde gått bättre än vad det gjorde, hoppas verkligen att jag kan vara lika naturlig och försöka vara avslappnad när jag gör en riktig interjuv i framtiden^^

men det känns jävligt bra, jag vet att i sverige så får man inte tycka bra om sig själv för då är man så självgod och uppblåst med det skiter jag i.

fan vad bra gjort sara, du ägde verkligen i dag. 

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards