Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Sara Eliasson - 9 mars 2009 14:05

I dag kommer min blogg att delas upp i två spalter.

första.

jag funderar på att skriva en låt. fast inte vilken som helst dock.

låter töntigt men jag fick If I were a boy med Beyonce på hjärnan och kom på mig själv hitta på en kanske efterliknde text som beskriver mer vad jag känner, iofs så kunde jag ha skrivit en helt ny men jag är så dålig på musiken som alla som förtjänar att känna mig vet.

denna text beror på att jag i dag fick läsa ett dokument där det står svart på vitt att min egen far för att citera '' inte vill ha kontakt med mig i dagsläget'' och att jag '' kastar skit'' på honom och ljuger och säger massa osanningar. jag vet att pappa inte själv läser den här bloggen utan bara får de hemskaste ''lögnerna'' genom sin älskade sambo som betyder mest för honom i hela vida världen.

alla som hör vad de har gjort mot mig, de älskade paret säger att jag itne ska bry mig, att de är dom som är dum i huvudet och att jag bara ska låsas att allt är bra.

för ett tag har jag gjort det, hell, jag har till och med trott på mig själv om att jag mådde bra. det är otroligt vad kniven känns mer kallare när det är ens egen far som gång på gång hugger den i min rygg.

och för the record så är jag inte, jag upprepar INTE avundsjuk på din sambos älskade barn vars jävla portätt finns i hela lägenheten medans våra kort är bortgämda. men det. det kallar jag fucking rättvisa.

vill bara att du ska veta att du är död i mina ögon. totalt död. det hade varit bättre om du var det egentligen med tanke på all jävla skit som JAG har fått utståt av en far som har en mentalitet hos en femåring och en sambo som en fjortonåring.

jag vet. det är du som är offret. stackars dig som har fått så mkt skit under ditt liv. ett råd. skaffa inte barn när man inte kan ta hand om sig själv.

om nu din sambo har modet att visa hela texten i stället för att hota att polisanmäla mig på fyllan, villket du gärna får kära du. det kommer bara att driva mig längre att sprida dessa ''lögner'' eftersom jag inte längr ehar någonting att förlora längre i så fall.

så önskar jag att du var död.

du och alla som du håller kär.

och den dagen du är det så kommer jag inte att sörja dig eller dina likar för typ suphunden, han begravdes på sopbacken och inte kom i håg hans namn.


jag vet att du inte älskar mg. jag vet att du inte är stolt öve rmig. jag vet att du inte vill ha med mig att göra.

jag vet att det största sveket du gjort kommer alltid att finnas i mitt hjärta.

jag litar inte på dig. jag älskar dig. jag saknar dig. men jag vill inte vara med dig. jag hatar dig. jag önskar du var en pappa man kunde se upp till. jag önskar att jag kunde lita på dig. jag önskar att jag inte var så förstörd av ditt hat mot mig. jag önskar att du ville se mig som den jag är och inte den som du vill att jag ska vara.

detta är tvärr inget slut, mitt liv kommer att gå vidare men var säker på att blodet som rinner i mina ådror alltid kommer att vara från dig. oavsett hur mkt du än inte vill det.


så lev ditt liv i fylla och sorg, se dagen som aldrig gryr. så en dag kanske  kliver ur den brännvinsflaska du stigit in i.

kom i håg vid tidens slut så skall dina gärnigar skall prövas.

och ingen går förbi gud. varken man eller hund.


Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards