Alla inlägg den 1 september 2009

Av Sara Eliasson - 1 september 2009 19:34

hejsan, i dag har det fasiken var som i gbg i mina ögon, fuktigt och varmt.

jobbigt!

vaknade av att jag var tvungen att ringa till vårdcentralen för min tummen, för att göra en lång och tråkig historia kort, jag får nu äta pencillin för infektionen. jippi -_-

vilket innebär att när sara åker ner till växsjö på fredag så får hon göra det nykter, eller ja, det är klart jag far nykter men jag kommmer inte att dricka något på lördagen helt enkelt.

blä

skulle vart på spelkväll hos leila i dag men alla var sjuk? (alla, man bara yeah right....) så det blir frostbiten och piggelin i stället(glassen) har dragit mig för att se den filmen, den verkar så tråkig...... snark.

i morgon ska jag och lilllis ner till birsta och lisa ska denna gång spendera pengar och inte jag för jag e pank:P haha

men det blir nog sjukt kul iaf^^

var inne en sväng på bdb oxå och fick se Emelie hade skrivit massa ''omdömden'' om folk och jag tyckte att mitt var så bra och passade på något sätt:P tydligen ska jag enligt emelie eller Pem som jag envisas att säga så ska jag ha en ''bred personliget'' om det är bra eller dåligt vet jag inte?XD

puss

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards