Alla inlägg den 8 september 2009

Av Sara Eliasson - 8 september 2009 22:04

för det första till mitt försvar så vill jag bara säga att det finns en annan ort som har ett s med i växjö, så det så^^;D

hej, i dag har jag jobbat och myst med emelie, anna, leila och elin(annas storasyster) och kollat på idol mot min vilja och sjungit till singstar med bara ABBA-låtar, sjukt roligt:D var mest roligt för att det var så längesedan jag höll på med det och jag tänkte igen, fan. jag kan sjunga. hoho^^


nej men seriöst roligt, jag ÄLSKAR VERKLIGEN ATT SJUNGA!(jag och milljoner mer fjortisar i olika smaker och åldrarxD)

nej, jag har egentligen ingen lust att blogga, blev mer sugen på att sjunga men blev lockad av den nya designen^^

puss

Av Sara Eliasson - 8 september 2009 00:34

lite sent kanske, har legat och läst marilyn mansons biogarfi sedan klockan nio, jag måste säga att den människan har sjukt mkt insikt i saker som människor i vanliga fall inte tänker på.

är fylld med något slags lugn, ungefär som jag skulle vara full fast utan det där irriterande sidbiverknigarna, bara helt calm.

lyssnar på beyonce - halo och undrar på 2 saker, varför har jag inte hört på den tidigare med tanke på att jag haft albumet sedan det släpptes förra året? 2. första dagen av allvaret avklarat.

jag tror jag inte vet vad lycka är, men jag strävar efter att närma mig den.

lycka är inte att äta så man dör,15 gånger om dagen, eller att dricka sig full på öl så fort man får chansen på en vardagskväll, eller att leva på sitt jobb.

eller att leva för en illusion, jag förstår mig inte på människor som lever för en yta och kämpar för att upperätta hålla ett idel som de själva har tvingat på sina ryggar.

att leva för dagen gör ingen numera, de tatuerar in carpe dieam för att det är snyggt ett halvår innan bläcket har kladdat ihop på huden och man inser att man faktiskt bara sagt att man levt för dagen.

du behöver inte tro mig men jag lever en dag i sänder, min horisont går inte längre än till dess jag sover, låter kanske som oambiöst i vissas ögon, specillt i dess folk som önskar mig allt ont, jag upplever det som frihet, jag skiter i min släkt, jag firar inte högtider, de har aldrig gjort något för mig, varför ska jag fira eller vara något som bara är till för ytans skull?

jag orkar inte ens spotta er i ansiktet då jag vet att straffet har ni ändå bundit på era egna ryggar, gud straffar alla, men tills vi dör så straffar du bara sig sj.

ni därute som hatar mig, ni har gjort ett bra jobb att förstöra era egna liv.


jag borde tycka synd om er, ärligt, det borde jag, för era liv är rent ut sagt patetiska. jo. tänk efter nu. det är faktiskt patetiskt att inte ha några vänner och äta som tröst och skylla på allt annat än sig sj för sin vikt. och det är faktistk patetiskt att dricka 20 - 30 folköl/starköl varenda kväll i det enda revir man har som lägenhet för att man är för feg för att möra världen.

DET.

är patetiskt.

finns ytterst få människor som jag faktiskt bryr mig om i den här världen, folk skulle nog bli chockerad hur litet antalet var om de såg in i mitt huvud.

det roliga i det hela är att jag inte är arg eller ledsen längre.

konstigt va?

det är som att känslorna rinner ner på marken och försvinner ut med regnet som så för längesedan drog över mig en gång.

kvar finns bara min dimma som inte sträcker sig längre än nästa dag, jag är så lycklig över att få vara fri alla människor som bara velat mig ont med sina egna patetiska behov, jag ångrar varken en sekund eller ord som jag har sluppit slösa på dem.

människor utan inteligens kommer att fördöma denna text till bitterhet och ett gott skratt över att de fortfarande finns i mitt medvetande långt bak.

bra.

då vet jag iaf hur simpelt de människorna tänker som inte har en aning om var känslor eller kreatvitet heter.

jag är lycklig över min kreatvitet då jag vet så många som inte har varken min intelligens eller kreatvitet, eller så söp de bort den och glade sig åt sina mattetal i stället.

puss

och föresten, det är fult att härmas lilla gumman, jag vet att du har intlligens av en mango men sluta sno mina koncept hela tiden, klarar du inte av att tänka sj, så sluta blogga och ät en chipspåse till, det kommer att bli bättre av det, jag lovar=)

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards