Alla inlägg den 6 september 2009

Av Sara Eliasson - 6 september 2009 23:13

hej!

back in town, sara is back in town!

what!?

nobody gives a damn?!

:O
XD

startade min lilla roadtripp klockan halv sex i sundsvall efter att ha plockat upp lillis som var stressad till tänderna, var lite halvdrygt från början och jag tackar gud/kjell för att han var smartare än oss och såg till att vi hade ett hotelrum bokat i stockholm eller upplans väsby som det var om man ska vara noga:P

var sjukt skönt att sova och lisa den gammen/divan hoppade snabbt ner på ena sängen och deklarerade den som hennes, jag och erik stod och vägde ett par sekunder om vem som skulle ha extrasängen och ja, han fick ta den, gentlemannnen som han är;)

proppade i oss hotelfrukost och for vidare till sondet av ''SHKAKA RUMPA'' hahaha jag vet inte om jag stavade rätt men har fåttskit av lisa så många gånger att jag säger det fel så jag säger det rätt nu:p

Kom fram till växsjö ungefär vid halv ett tror jag, hade inte så stor koll på tiden men vet att det var resultatet av ett antal stopp som var behövliga då jag inte kan rekommendera att åka 80 mil utan några sträckpauser^^

packade åt lisa och träffade peter som var hennes gammla roomie och slavade (hoho, nu kommer lisa bli arg för att jag sa slavadeXD) ungefär fram tills vi började att göra oss i ordning för att gå ut och damn, jag måste bara säga att lisa såg ut som, ja, det går inte att förklara, se på henne och fatta sj säger jag bara:D

jag såg fan inte heller tokig ut om jag får säga det sj med tanke på att jag hade för vit puder och var tvungen att sno lite av lisas svinbruna för att jag inte skulle se ut som ett lik i ansiktet xD

sedan kom ullis och ..? jag kommer inte ihåg, förlåt men jag är USEL på namn allså, specillt om de bara säger det en gång till mig.

när de hade gått(lisas polare) så kom kristina och mike, måste bara säga vilken sjukt UNDERBAR människa kristina verkar vara, jag sa att jag var kär i henne(ett utryck jag använder när jag verkligen gilar folk) och hon bara jag är lite kär i dig mig! nawwww<3

sedan när taxin skulle komma fick jag på något vänsters ansvaret för pengar (antagligen för att jag var nykter, nej det var inte frivilligt, pencillin heter det) och rolig som jag är börjar jag att sjunga - du är ingen alphahanne,honey så JAG får sitta längst fram i taxin så nu är jag dömd att göra detför resten av mitt liv. fuck.

:p

Kom in till stället vi skulle efter lisa hade kaxat sig med taxichauförren(han förtjänade det) och hade så jäkla kul!:DDD

det enda som var lite tråkigt för mig var att lisa var så jävla snygg att hon fick all uppmärksamhet men hey, jag gick inte lottlös heller gott folk, tro inget annat, tydligen så är norrlandsbrudar kända för att parta som djur i söder så vi hade typ varenda kille på oss på hela stället på oss, en gång, minst.

:D

hahaha, sedan fick jag för mig att driva med en gubbe som var full och sa att jag och lisa var ett par, hahahhahaha

det låter cstört men der varskitkul så snurrade det bara på och innan kvällen var slut svär jag på att vi hade kört den ursäkten på varandra och fått minst 8 killar seriöst att tro på att vi verkligen var lesbiska xD i dag garvade vi bara åt det, så sjukt kul att driva med de dumma människor bara(A)

jag är inte ond, jag är bara inte snäll.... hihi

mja, som sagt, lottlöst går man ju aldrigXD hahahahah, what happens in växsjö, stays in växsjö, hoho^^

gick upp okristligt tidigt och hjälpte till att packa ner sakerna till släppet som vi äntligen fick tag i timmar efter våran utsatta tid tilllsammans med Erik som hade varit och sett på inglorius bastards i stället för att gå ut på krogen med mig och lisa, jag vill oxå se den=(

åkte från växsjö vid halv elva eller så tror jag, satt i bilen fram till klockan 8 halv nio utan några raster mer än bensträckare på 3 min, är vi hardcore eller är vi hardcore gott folk!?

tänkte väl det!

men som sagt, glad att vara hemma, men att säga att jag inte har haft jävligt kul skulle vara att ljuga dig rakt upp i ansiktet.

puss




Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards