Alla inlägg den 18 september 2009

Av Sara Eliasson - 18 september 2009 17:59

haha jag vet, jag är femenist och lyssnar på den mest kvinonedsättande musiken som kanske finns.

det gör mig till en hycklare.

och jag hatar hycklare.

hm

hahaha nej allvarligt, man måste ta allt som Brokencyde gör med en nypa salt, jag orkar inte vara argressiv på allt eftersom jag vet att de lixom bara spelar en roll=)

drömde mysko i går natt, att jag vaknade upp som en man naken i ett badkar utanför en mack och polisen tog in mig.... xD

hahaha

jössses, jag är helt enkelt sjuk i huvudet ;P

i dag... har sara jobbat in sitt leverne som vanligt och i dag ska hon vara sj och kanske prata med sin syster om hon inte är ute och festar och en annan^^ hihi

i morgon ska sara ut!  och ingen mer pencillin heller!:O Sprit! :D haha

nej jag är inte desperat(A)

hahaha men allvarligt, jag får abstines, det var ju hundra år sedan jag var ute nu:(
tvi

aja nu ska jag ja.. eh som vanligt, vara drug och lyssna lite mer på min konstiga musik:D

puss

''You say you love me; I bet that you do
But I will never ever, ever, ever, ever ever, ever,ever, ever, ever, ever, ever, ever, ever, ever ever, ever,ever, ever, ever, ever, ever, ever, ever, ever ever, ever,ever, ever, ever, ever, ever, ever, ever, ever ever, ever,ever, ever, ever,
FUCK YOU!''


Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards