Alla inlägg den 21 september 2009

Av Sara Eliasson - 21 september 2009 19:02

ihhh! lycklig!:D fick just reda på att min lilla lillis har fått jobb!:D yey för dig gumman!:D du vet att jag älskar dig sjukt mkt;)

sara däremot lever sitt clark kent liv som duktig kontorsjobbare på vardagarna innan hon blir superman på helgerna och partar med tights och välkammat hår;D

jag vet, jag vet min liknelser är usla men de är iaf lite roliga;P

lånade lite böcker i dag och har resarverat den orginal versionen av Twilight för att jag tänka att det kan vara en rolig upplevelse att se hur den är utformad när Meyers är i sitt esse:)

sjukt drygt på jobbet när det är fullt med byggarbetare och den enda som var snygg och alltid trevlig kom inte tillbaka. crap.

mitt liv är orättvist;D

nä nu ska jag fortsätta att läsa slutet på min bok och ännu en gång lyssna på den mest töntigaste/coolaste låten ever fattyspins - Doin your mom

hahahahaha! sjukt roligt, iag för mig som har sett för mkt på =3( det heter så som jag har skrivit, den där söta gubben på sidan) på youtube, måste ses! jag tänker på Pson av någon anleding när jag hör den låten.. haha

:D

puss

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards