Alla inlägg den 19 september 2009

Av Sara Eliasson - 19 september 2009 01:40

nej, jag har glömt bort det.

som vanligt, det är mitt i natten, sara sitter för tillfället ensam men är glad iaf för att hon vet att i morgon kommer hon att vara i goda vänners sällskap och har ändå delat kvällen med en trevlig person^^ plus min störda brosa per telefon, haha

jag är trött egentligen så jag fattar inte varför jag inte bara sover för men det är som att när jag är som tröttast det är då som det är som roligast att skriva, båda i bloggen och som vanligt:)

såg på true blod igen fast jag hade sett avsnittet i onsdags men jag ville lite töntigt veta vad alexandes skarsgårds karaktär säger på svenska för att när jag ser på något på engelska så är det som att jag inte har en aning om vad svenska är eftersom jag är så inställd på engelska, så det var lite roligt att vara beredd den här gången och jag måste säga att det enda han sa var - vår lilla djurpark börjar att växa till sig.

man bara, aha?

sen svarar hans lilla högra hand

- jag vet. med ett leende.

oki.

då vet vi, vår lilla djurpark? har inte en man med tusen år i sinnet något bättre att säga än ordet djurpark? låter simpelt ärligt talat. jaG lovar. att om jag blir tusen år så ska jag bara tala i tunga ord och djuptänkade meningar och inte ens tänka på ord som djurpark.

jag ska ringa stellan skarsgård och fråga om han tycker det är jobbigt att verkligen alla hans barn snart är skådisar, och jag undrar, hur kommer det sig att Alexander som är äldre än Gustav har mer hår och hårfäste längre ner än sin lillebror? hm.

gener. vi älskar och hatar dem.

men jag tycker om de båda. :D superb skådisar.

så där ja, nu har du slösat hela 5 min på mitt crap om true blood, känns det inte bra?:)

nu skaaaaa jag banne mig sova, jag måste, kan inte rubba dygnsrytmen så satans mkt.

puss


Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards