Alla inlägg den 15 september 2009

Av Sara Eliasson - 15 september 2009 22:51

hej hej hej

 8 till 8.

jag vet, det låter hårt. det var hårt.

typ:P

eller nej det var det inte, jag älskar mitt jobb, de är underbara och jag tjänar en helfagslön på att jobba en halv på helgerna, jo, det gillar sara:)

är trött som bara den dock, bara strul hela dagen, för komplicerade att förklara då jag inte har en aning om i vilken ände jag skulle börja iaf:P

nu är det kallt, vintern kommer med stormsteg och jag är trött på att frysa... igen.... suck

det enda jag ser fram emot är paramore med Bror<3 och julKUL med Lillis<3

annars hatar jag vintern.

it smells like teen spirit in here....

puss

Av Sara Eliasson - 15 september 2009 13:05

det är sant.

ofta händer det att jag känner att varaför ska alla som egentligen inte vill mig väl få veta ett dyft om mig?`jag gillar inte tanken av att veta att ni som inte gillar mig läser det jag skriver. men. en annan sida av mig vägrar att gömma sig, jag vet att jag kan klara det, jag har klarat mig genom alla möjliga hinder genom livet, både fysiskt och psykist.

men i bland. vill jag fan ingenting annat än att bara bli lämmnad i fred.


Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards