Alla inlägg den 22 september 2009

Av Sara Eliasson - 22 september 2009 18:05

kent = SJÄLVMORD PÅ SVENSKA!

eller ja, så har jag alltid tyckt. nu vet jag inte.

1 låt är bra iaf.

den här dagen har varit blaj redan från start och det känns förjäkligt att bara andas, suckkkkkkkkkk suck suck suck jag känner verkligen att jag lever mitt jäkla rollercoster liv hela tiden.

först det där med han och sen i dag man bara... nej... jag orkar inte mer... gahhh... orkar inte.

inte för att jag klagar=) (JOOOOOOOO!)

DETTA KAN BARA FIXAS MED THE HIVES OCH ETT HALV AVSKURET GLASSPAKET!

eller så skiter jag i mitt eget liv och läser igen... ahhh jag hatar det men det är så skönt att bara få läsa och leva nåon annans liv, gud vet att jag gjorde det mkt när jag var yngre.

Eller så kan jag säga hur mkt jag hatar Milow och Lars winerbäck(jag vet inte hur man stavar hans namn eftersom jag inte bryr mig så håll till godo) som min moder(som är hans största fan ever btw) ska gå på hans konsert i stockholm, jag skulle hellre köra saxar genom mina öron/ögon och vrida om ett par varv innan någon ens kunde få mig i närheten att lyssna på den jobbiga människan.

nej jag vet, jag vet, jag ska inte hata så mkt, det var det ena som Per sa åt mig hela tiden.

-hata inte så mkt sara.

 men vet du vad Per? jag HATAR fortfarande.det känns BRA!

i morgon kommer det vara bra igen, och är det inte det, då jäklar...

puss

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards