Alla inlägg den 9 september 2009

Av Sara Eliasson - 9 september 2009 18:12

jag sjunger med till allt just nu, Allt!

hihi det är det som är det roliga med att bo i hus, man får chranka upp volymen och sjunga lite grann som man vill utan att en sut granne kommer med skurkäppen och bankar för att man ska hålla käften och sänka ljudet xD

''ciara!'' hahahaha! gissa vilken låt det är och ni gör det bra^^ hoho lisa du räknas inte med tanke på de diskutioner vi har haft om hur man utalar det namnetXD

jag säger, Kiara det ska man TYDLIGEN inte sägaXD hahaa

ohh mysigt lycklig jag är just nu^^ hihihi borde nästan dela med mig av min lycka när det  finns så många som kan behöva av den, och det roliga är att jag bara e glad;)


''I keep telling myself im not the desperat type''

har en lite sak att irritera mig på men det är typ en jäääätevärdslig sak så det är inte ens värt att ta upp och man skulle inte ens vara intresseard av att läsa det om man inte gillade Twilight i samma grad som jag gör:P

måste bara få säga att jag är sjukt glad över den kommentar jag fick i går av Elin(annas storasyster) att jag har ett jäkla bra englskt utal när jag sjunger, hoho^^ sara är inte svår att smickra xD

nej men allvarligt, är så SJUKT kul att få höra såna där spontana reaktioner som man faktiskt kan känna är äkta och inte bara, - åhhhh vilken fin tröja. eller andra kommentarer som mer känns framtvingade för artighet, tumme ner för det!

men om jag har en ful tröja då! o_O måste man verkligen säga att de e fin då? nej! man håller käften och låsas som att det regnar helt enkelt.

hahaha jag verkar vara kjänd för två saker hos folk i mina kretsar, sång och engelska. hahahaahahahaha

jag är sååå mkt mer;D

puss

Av Sara Eliasson - 9 september 2009 17:43

en xtra stor Puss på min sis lillis aka Lisa<3

du vet att jag alltid finns här när det blåser hårt runt knutarna.

I LOVE U!:***


Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards