Alla inlägg den 12 september 2009

Av Sara Eliasson - 12 september 2009 10:30


okej jag vet, jag har blivigt smått besatt av Marilyn Manson sen jag började läsa om hans liv, har ett par sidor kvar nu.

jag lyssnar ju iaf på hans musik, fast iofs så kan man ju tycka det är bra att även han få ha ett försvarstal mot alla kristna samfund som försöker att störta honom.

jag skulle inte vilja ha hans liv eller sjävinsikt men det är facinerande att se på från utsidan måste jag säga.

i går var jag på en tjejfest som faktiskt var jätterolig trots att jag fortfarande äter pencilin och åkte hem typ vid tio, sara going tråkmåns^^

alla kom överens, inga större bråk eller känslosvallningar, jag tror personligen för att inte killarna var där men det får väl alla andra tycka som de vill om.

i dag ska jag bara glida runt med mina strumpor uppdragna över mina mujiksbyxor i renaste franzen-andan och bara vara allmänt off hade jag tänkt, kanske skriva lite (vilket jag inte kommer att göra eftersom att jag är för lat när det kommer till kritan) och se på någon dålig skräck, fast jag har ingen film, då fr jag väl ta någon gammal då, kanske dawn of the dead, eller Doom var längesedan jag såg nu... ja... skit samma, jag blundar och pekar helt enkelt då.

puss

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards