Direktlänk till inlägg 27 september 2009

för att jag äger och för att Winnerbäck suger

Av Sara Eliasson - 27 september 2009 23:37

        

jag och lisa riding dragons;D


  

jag och min Farmor<33


  

Emelie<33




 hello.

 

jag vet jag vet, jag har inte bloggat ett dugg i helgen, inte mitt fel ska jag bara säga då jag inte varit i närheten av en dator på nästan 48 timmar om inte mer(abstines!:O) så jag har inte lixom haft någon möjlighet att kunna komma i närheten av att skriva en enda stavelse här.

var som sagt med lisa eller lilllis som jag av en konstig anledning har börjat kalla henne(I like it) och det var sjukt roligt och jag tror att bilderna av oss på drakarna säger allt, verkligen, det säger allt xD

kom och tänka på en sak när jag åkte hem från sundsvall, fan vad fint allt är på natten, jag tycker landskap och allt blir vackrare när man få gömma det i mörker, låter skumt kanske men jag tror det är känslan av att jag inser att även jag är i mörkret, vilket jag gillar.

finns nog inget bättre än att gå ute i mörkret sj med mp3 och sjunga med lite eller mima, det är en av de grejorna som jag inte skulle kunna leva utan, det och att få spontana sånginfall när jag går uppför i trappan hemma;P

var hela dagen hos min mormor innan jag kom på att det var min farmors födelsedag och ringde och grattade henne, det var nästan mer än 4 år sedan jag såg henne nu =(

hon verkade dock glad åt mitt samtal och jag kom på att jag hade en till födelsedagsbarn vid namn Emelie då jag kommit hem som bjöd på smörgåstårta(MUMS) och massa mys hemma hos sig med allt från hannah montana till att bara sitta och surra^^

så jag ska väl inte bli så långrandig i dag hade jag tänkt, måste ju sova oxå eftersom att det är jobbet som kallar i morgon... woohoo.........zzz

men men ett stort grattis till min Farmor Dagmar<3 och Emelie<3

puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Eliasson - 11 september 2015 12:59

jag känner mig så otroligt ensam utan min fina fästman att komma hem till efter jobbet, men jag vet att han älskar hålla på med militären så jag antar att det som gör han lycklig gör mig lycklig. helt otroligt att vi har klarat ett helt år och en m...

Av Sara Eliasson - 14 juni 2015 10:59

Wow vad jag inte alls bryr mig om att lisa holm är död. Finns 5 minnes grupper! 5! Lol som hon kan se dem liggandes på bårbordet. Jag blir äcklad av att se folk som försöker få pk poäng av någons död. För lets face it, unga människor dör en hemsk d...

Av Sara Eliasson - 7 maj 2015 21:52

tja så jag testar saker, kollar på hockey spelar carrie underwood för mig sj och njuter av att börja kunna andas igen efter två veckors förkylning. fundera lite på varför så få gillar country, kanske för att de är så gammaldags för de flesta, tr...

Av Sara Eliasson - 25 mars 2015 21:54

egentligen så handlar det inte alls om att jag inte har lust, det är mer om att jag är övertygad om att jag en dag kommer säga något orespektfullt/sant (alla gånger sant, c'mon its me) mot någon som är i min omgivning. faktiskt så kliar det litegra...

Av Sara Eliasson - 29 december 2014 23:21

insåg att jag sjunger igen, har efter en smula klagan från robert om att jag varit tyst länge börjat igen, lite skumt från början, när det en gång varit som att andas för mig, men nu är det i gång igen, jag kanske inte tänker göra det på beställning ...

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards