Alla inlägg den 1 maj 2009

Av Sara Eliasson - 1 maj 2009 16:16

jag är lite halvtrött då jag vaknade av att min bror ringde mig på morgonen efter att ha varit och partajat på valborg, jag var nog den enda som stannade hemma men det e lugnt, valborg och tivolihelgerna är fjortisarnas och de som inte kommer in på krogens helger så det kan man väl bjuda dem på iaf^^

har varit ute verkligen hela dagen, började med att gå med magnus efter att han kommit hem haha:P och sen typ vid halv elva så gick vi in till stan igen för ja, det var fint väder, väl där så dumpar asset migXD för sina polare och jag bara åh... ingen mp3 eller cykel, så jag fick gå hem i kjol och musiklös=( det var tråkigt kan jag lova.

kom hem typ vid tre ungefär och tänkte efter att jag hade pratat med lisa att jag skulle köpa skinka för jag vill ha makaronepuddig sooo bad just nu:P

sagt och gjort, sara susade i väg till ica i älandsbro med the cab - Disturbia i lurarna, försöker alltid att slå den tid det tagit för mig förut att ta sig ditt så om någon ser en galning som trampar för blotta livet och ser ut att sjunga samtidigt så är det med all sannolikhet jag som kommer körandeXD

fick sedan se rubriken om mannen som hade kört över folk för att döda den hollänska drottningen, helt insane allså! vem fan gör något sådant egentligen?!

och det som störde mig mest var att när jag gick in på aftonbladet och läste om det så bara sa de på webbtv

''- kungafamiljen klarade sig utan skador men blev vittne till den hemska händelsen.'' man bara wtf?! vem bryr sig?! inte för att jag hatar kungligheter men tänk så här, om nu av någon anledning mannen hade kommit fram till någon av kungligheter så skulle de inte direkt de få skulder eller få en läkare som är bakfull når han operar direkt men det kommer säkert att hända för de vanliga människorna som blev skadade.

aja fanskapet som gjorde det dog iaf.

Av Sara Eliasson - 1 maj 2009 01:07

Jason Mraz - If it kills me<3

John Meyers - Slow dancing in a burning room<3

Snow Patrol - Chasing cars<3

Danny Jones - Walk in the sun<3

Iron and Wine  - Flightless bird, American mouth<3

Beyonce - Ave Maria<3

Kelly Clarkson - Cry<3

Toto - Africa<3

Nick Cave and Kylie Minogue - Where the wild roses grow<3

Ted Gärestad - för kärlekens skull<3

Eva Cassidy - Over the rainbow<3

James Morrison feat Nelly Furtado - Broken strings<3

Coldplay - Violet Hill<3

Håkan Hellström - jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mkt att jag hatar mig<3

Lasse Lindh - Överlever du Härnösand så överlever du allt<3

Mandy Moore - Only hope<3

Martina McBride - Concrete Angel<3

Paramore - Hallelujah<3

Porcupine Tree - Lazarus<3

Sting - Fields of gold<3

Andrea Bocelli & Sarah Brightman - Time To Say Goodbye<3

Kelly Clarkson - Save You<3

Linkin Park - Leave Out All The Rest<3

Fall Out Boy - Golden<3

Elvis Presley - Suspicious Minds<3

Takida - Give into me (ridin high version)<3

Joshua Kadison - Jessie<3

Michael Buble - For Once In My Life<3

Mozart - Fur Elise<3

Oasis  - Stop Crying Your Heart Out<3

Peter Jöback - Gläns över sjö och strand<3

Queen - All Dead, All Dead<3



Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards