Alla inlägg den 3 maj 2009

<3

Av Sara Eliasson - 3 maj 2009 21:38

hola mina små läsare.

om jag nu överhuvudtaget har några dvs =)

i dag har det varit soligt som vanligt och sara har får testa sin skills i att vara lögnerska mer än vanligt ( sarkasm ) det tycke sara var roligt^^

har haft min apiz hemma i helgen fast han bara var mest ute med sina polare och drog runt så hann jag ändå norpa åt mig en kram eller två på vägen:P

har desperat försökt att se på HSM3 eller för alla som inte pratar nerdspråk, High School Musical 3.

det var en plåga allså! jag höll på att dö redan efter första sångnumret och ville bara hämta något som skulle få eländet att sluta någon gång. för att göra en sak klar, ja, jag vet att det inte är min åldersgrupp direkt som filmen riktar sig till och att det är disney men heeeeeereee guuuuuu! lite verklighetförankring kan man väl ha?

nej! alla får vara med! ingen tonårsfylla! vi pussas bara! inget mer! det finns ingen mobbning! inga som sticker ut som individer och verkligen ingen som har något problem förutom om de ska bli superstjärna eller megasmart på något fansypansy collage. =)

det låter som barbie var med och skrev manuset.-.-

och jag har lixom bara gått igenom 40 minuter på fanskapet D:

det enda som var roligt var sharpay's nummer, men hon är cool oxå för att hon är elak, as we all know, sara really HATES good girl^^

VARNING - SE INTE, JAG UPPREPAR INTE MUMIEN 3! BARA SÅ INTE VÄRT DET! VART FAN ÄR RACHEL WEISZ!!?!?!?!?!?

i går fyllde min gammelmormor 86 år oxå, hon e så söt<3

puss på henne:*

fick se gammla kort i dag oxå som min mormor hade sen jag var liten och innan ( snyft ) fick se kort min morfar som är död D:

det är komplicerat för alla som tänker, va! men hennes morfar lever ju fortfarande! eller?!

svar - ja.

min riktiga morfar lever, han som bor i stockholm, men jag tycker inte att han är min morfar egentligen då min mormors dåvarande man som fanns när jag föddes är min morfar som dog när jag var mindre, jag saknar honom mer och mer desto äldre jag blir.

i miss you morfar<3

såg massa andra personer som jag saknar oxå, såg ett ett kort på mig när jag var nyfödd i min pappas famn och den första tanke som dök upp i mitt huvud var.

jaha, det var på den tiden man var önskad D:

avslutar det hela med att säga att jag älskar min familj.

 mamma<3 magnus<3 - you all I need in trubbled times<3

forever us<3



Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards