Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Sara Eliasson - 5 maj 2009 17:48

1.jag gillar inte vattenmelon eller honugsmelon.

2. skulle jag hitta en hundralapp skulle jag behålla den.

3. jag hatar genomgoda människor på film, de existerar inte.

4. jag hatar att alla bara ser på twillight och dreglar över robert pattinson, Twillight är mkt mer än ett snyggt ansikte.

5. jag HATAR folk som slösar på papper, ta den du guldbaggegalan!

6.mina ögon ändrar färg beroende på vad jag har på mig eller humöret jag har.

7. jag älskar ROSA! så jäkla mkt!

8. bästa låten att börja sin cykeltur med är lätt AC/DC - Highway to hell.

9. jag svär jättemkt när jag är hemma, min tunga är svart egentligen.

10. jag älskar spel där man får döda saker, människor, zombies, kråkor you name it, if you can shoot it, why dont ya do it?

11. Jag tycker Zac Efron är dööööösnygg :D

12. jag är jättedålig på pardans.

13. jag trivs bäst i skymmingen

14. jag HATAR Magnus Uggla! cpgubbe! död åt Ugglalåtar! jäkla ö-kändis!

15. Städa kan man göra när man är död.

16. okej, det här vet alla men jag är en flitigt författare som är feg för att skicka in till ett förlag.

17. jag går inte på utseende när jag träffar killar, även om jag kanske utger mig sj för att ha den inställningen.

18.låtar jag gråter till är Paramore - Deacode och Kelly Clarkson - Cry

19. jag har varit sjukligt besatt av första,mellankrigstiden och andra världskrigen. och då snackar vi inte bara om amerikanrnas syn på saken eller förintelsen.

20. jag undrar djupt varför pomme frites ''dödskriker'' när de är klara?

21. jag är en kämpe när det är tufft.

22. jag lyssnar på musik som uppfattas som eeeeeeeeeeemo musik, inte My Chemical Romance eller liknade med andra ord.

23, hatar alla som utalar emo på svenska.

24. får huvudvärk av göteborska bokstavligen talat.

25.kan inte ha tangentbordet uppfällt när jag skriver då blir jag cp

26. det tar hundra år att reta upp mig men när jag väl är förbannad så skulle jag kunna slita av halsen med mina tänder på människan som gjort mig arg tveklöst.( det tar typ två år att komma till den nivån satt^^)

27. jag är alltid beredd på at möta på zombies som vill döda mig, på riktigt, en skada av att sett alla existerande zombiefilmer antar jag.

28. om du väl är vän med mig så sviker jag inte, hellre dör jag än att göra någon ledsen med flit.

29. jag är känd som hon-som-förstör-glas när jag är på fester och får jämt plastmuggar nuförtiden:P

30.jag är släkt med gustav vasa typ:P

31. tycker att mothers agains brokencyde är ett skämnt.

32. tycker att Jasper är den mysigaste i böckerna av Twillight( men sara, nu har du två st twillight relaterade sanningar! VAD SKA FOLK TRO! :O )

33. jag var döförkyld när jag tog studenten.

34. har en hemlig önskan om att vara ninja xD

35. jag hatar att vara med och bygga saker eller liknande, de kan de mänskliga släktet göra.

36. jag tycker dans är facinerade, helst street eller typ norddans-dans. haha

37. perioden mellan året 2006 och 2007 var jag löjligt besatt av McFLY's musik och lyssnade inte på något annat.

38. jag gillar att vara på kyrkogårdar för mig själv och titta på gravstenar och namn.

39. att bli brun är en svår utmaning för mig, jag måste kämpa jäätehårt för att bli det.

40. jag hatar små snorungar på cyklar/ 15åringar på mopeder som måste stalja 24/7 för att vara ''tuffa'' bara gå och dränk er tack så mkt.

41. ordet snäll är en förelämpning i mina ögon.

42. jag tror på det övernaturliga men anser att man ska hålla sig undan allt som heter häxbräda, white noise eller liknade, det kan gå åt helvete.

43. jag har bara varit på en stor konsert i mitt liv - James Blunt - jag var sexton och kunde en låt egentligen xD

44. att läsa äger att se på film vilken dag som helst.

45. jag firar inte högtider.

46. jag går i ballerinaskor från den sekund jag går upp till den sekund jag går och lägger mig igen.

47.  hatar folk som fördömer andras utseende bara för att de själv är fula och måste racka ner på andra, väx upp för fan! jävla fjortis!

48. djur är jobbiga.

49. jag är besatt av att smörja in händer ( jag gjorde det för två sekunder faktiskt:P)

50. vet att folk har åsiker och stämplar på mig åt er säger jag bara - Fuck you!

Puss

Av Sara Eliasson - 5 maj 2009 09:39

ska bara slänga i väg ett par rader då jag faktikst hör och häpna ska göra någon nytta i dag:O

men men inget allvarligt, jag ska ju inte rädda regnskogen eller något sådant även om jag gärna skulle göra det ( guldbagge-galan, jag har fortfarande inte förlåtit dig)

soooo nu så ska jag väl dra mig och kanske slänga på ett lager i smink i ansiktet så jag inte skrämmer barna när jag går ut, vi vill ju inte ge dem men för livet, eller hur? ;D

puss


Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards