Alla inlägg den 20 maj 2009

Av Sara Eliasson - 20 maj 2009 20:46

''' EMD är som en sockersöt pungspark mot bra musik >_> ''

hahaha jag älskar min bror utalande om saker xD

Av Sara Eliasson - 20 maj 2009 17:04

OMG!

jag fick platsen! jag fick den! jag, sara eliasson helt utan någon inriktad ubildning fick platsen bland andra sökande till lantmäteriet i härnösand!

haha!

ska börja på måndag klockan 0800! haha!

jag var som sagt dödligt nervös innan jag hade kommit fram dit( se nedanstående inlägg) och sen när jag väl var framme så fick jag prata med han som var chef och en representat från facket och jag var på mitt bästa humör ( såklart:P) och kanske satt där och pratade med dem i cirka en halvtimme, 45 minuter ungefär innan jagb lev runtvisade och ja de bara, ja det här skulle vara dina arbetsupggifter, om du skulle få jobbet allså;) hahaha jag annade att jag redan skulle få det där då de började att prata på det sättet:P
sedan så sa mannen att han skulle höra av sig och jag bara okej och gick.

typ en kvart senare när jag stod och pratade men Jonas på telefon så ringer det ett nummer som jag kände igen och så var det chefen för inskrivningen på lantsmäteriet som bara.

- ja, det där gick så bra så vi skulle vilja erbjuda dig praktiskplatsten.

( där dog Sara, please stand by for more info)

jag bara..... va? det hade gått en kvart sedan jag lämmnade byggnaden och det hade funnit fler sökande så jag tänkte att det kanske skulle dröja ett tag och att det fanns en chans att jag inte skulle få den med tanke på att det säkert fanns andra med mer utbildninng än mig. hahha!

suck on that!

sedan så sa det att det letande efter en praktikant som skulle leda till vikariat senare, hehe, gissa vem som kommer att vara uberduktig månaden som kommer? ( pekar på mig sj) jag vill ha det där vikariatet!:P

så om jag sköter mina kort rättt så kanske jag kan bli en handlegare eller vad de kallades som tog hand om ärenden som behandlas av inskrivningen. Sweet!:D vad säger ni nu alla som skällde på mig i skolan!? haha! upp youre asses!

nu är det bara ett stort problem. kläder!

jag har vanligtvis bara kläder med färg och fick verkligen anstärång mig för att hitta något som inte var i chockrosa, det kommer att bli tuff, jag måste ha mer pastell i min gaderob med andra ord xD vilket inte sara har:P

aja det löser jag på något sätt, tills nästa gång^^ hehe

så här såg jag ut i dag btw, mamma säger att jag ser ut som en hora i vanliga falll, jag kallar det att vara färgrann xD 

puss :*

Av Sara Eliasson - 20 maj 2009 12:00

tror att jag håller på att dö på riktigt just nu allså, jag måste typ ta ett djupt andetag varannan sekund och kolla mig själv i spegeln hela tiden. fast det är bra att vara nervös, eller hur?

eller?!

andas............

nej det kommer att gå bra, peppar peppar ta i trä... blä

känns som att min adrenalinnivå är hörge än hulkens just nu....

nää nu ska jag ta mig samman... puss

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards