Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Sara Eliasson - 6 maj 2009 11:00

Hände världens äckligaste sak alldelles nyss, här satt jag vid godan ro och höll på att flippa med datorn som jäklades då jag helt plötsligt kände något i mitt hår så jag ruskade lite på mig, min hjärna var inställd på att det skulle vara något skräp ( hur fan det nu skulle kommit ditt???) och sedan känner jag hur något kryper längst ner min hals och ramlar ner på tröjan..... EN SPINDEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

en stor en oxå! en stor rödbrun äcklig liten sak som krupit ner på mig! äckligt!

det värsta är att jag har sett den förut och jag gillar inte att döda saker överhuvudtaget, jag dödar inte ens småkryp så jag lät den vara, jag kunde inte ens döda den nu när den attackerade mig xD

men fatta allså, senast i går hade jag en knöl på halsen som jag undrade över men tänkte för mig sj, nää det kan inte vara ett spindelbett för det hade jag märkt, hahaha jooojaaajävlar ja vad jag märkte det. den jävlen har redan tagit ett bett av mig.

snälla kan inte komma och döda den åt mig?! snälla!?


Av Sara Eliasson - 6 maj 2009 00:16

efter att ha sett filmen Paul Blart - Mall Cop så fick jag låten Rasheeda- My bubblegum på hjärnan då det är en ringsignal på en av mobilerna som fanns med.

hell, tänkte jag och ville ha den själv och efter lite jäklandes och etc så fick jag äntligen in den på mobilen, alla kommer att stirra på mig som jag var tokig då det ringer kan jag garentera xD

men nu ska jag sova... kanske...... vi får se....

puss

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards