Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Sara Eliasson - 9 maj 2009 23:42

du är andleningen jag inte sov

du är andleningen jag inte åt

du är andleningen jag sett doom 60 ggr

du är anledningen jag ville dö en gång

du är anledningen jag gråter av

du är anledingen jag hatar människor

du är anleningen jag är svag

du är anleningen till min avundsjuka

du är anleningen jag är stark

du är andleningen till att jag var rädd

du är anledningen varför jag hatar dig

du är anledningen jag önskade jag inte var född

du är anledningen jag är besatt av hämnd

du är anlenigen jag är fucked upp

du är anleningen jag önskade inte fanns

du är den enda andleningen till lidande

du är den andledningen jag önskade att de testade föräldrar innan de får barn.

Because YOU SUCK som det!

Av Sara Eliasson - 9 maj 2009 22:48

I dag körde jag på en hund.

jag bara cykla i godan ro och sedan ser jag en man med en hund som är några meter fram och jag som cyklar förbi hundägare varenda dag tänker att det gör inget om jag bara cyklar förbi dem, det är ju bara en vanllig hund.

men nej. har jag en sådan tur? nej det har jag inte.

den fullvuxna hunden får syn på mig cirka 10- 15 meter innan jag hunnit cykla förbi dem tvärvänder och  börjar genast skälla och springa mot mig som det dumma djur det är, jag slänger mig på bromsarna och lyckats med nöd och näppe att inte döda hunden som fortsätter att skälla och jag stannar och ber om ursäkt till hundägaren som tycker att jag borde ha en ringklocka på cykeln så att jag ska ringa innan jag kommer förbi så han hinner få kontroll på hunden.

så då menar han ärligt att jag ska ringa varenda jävla gång jag åker föbi en hund?

signalen borde bara göra hunden mer intresserad av mig än om jag bara åkte förbi, eller hur? rätta mig om jag har fel men vem fasiken har en fullvuxen shäffer på lökoppel som tydligen inte kan lyda komandon och är aggresiv?

hunden bet tag i mitt byxben till och med när jag stod och pratade med ägaren som såklart tyckte att det var mitt fel -.- hade den bitit mig hade jag skrattades vridit nacken av dem framför gubbens ögon.

jag kanske låter som en kall bitch just nu men jag hade lust att båda vända mig om efteråt och köra över både ägaren och hunden efter det samtalet.

jag menar det var inte mitt fel att hunden var på ett vältraffikerat ställe som desutom är utmärkt som en cykelbana helt löst.

uppfostra hunden för fan. nej låt den springa för vinden som det vilda djur det är! freedom! gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! HATE HATE HATE!

ett kort - hundjävel slapp undan min mun när jag cyklade därifrån då jag oxå hade gjort illa mig på köpet för att rädda det jävla kräket som jag skulle kört över i stället för att bromsa.

ja, jag hatar djur och barn, visste du inte det?

och jag är den hemskaste människan som existerar för det !? ( hur vågar hon hata barn och djur?! Det är en skyldighet. som alla tjejer ska älska!) <---dina tankar

( Bränn häxan!) <----- Dina tankar

nej man måste inte älska allt som har päls på sig eller dreglar och gör det mig till än sämre människa än dig så skiter jag i det. jag är den jag är.

och du är en idiot som kastar första stenen.

du var säkert på hitlers sida i ditt förra liv för att vara så jävla trångsynt som du är om du tycker det jag har skrivit det jag tror folk tycker om mig efter den här episoden. <---- mitt svar till dig.

hate hate hate hate hate


Av Sara Eliasson - 9 maj 2009 15:32

okej som alla vet så betyder ju Gay glad egentligen på engleska.

var inne på youtube och hade fått medelande från någon snubbe som skickat en video där han pratade med en homofob.

jag skrattade så jag dog, herregud allså vad tänker människor med?

ska man inte acceptera alla för vem de är och vad de gör i stället för deras sexuella läggning?

fy för fördomar.

hittade världens bästa video efteråt där gaykillar fick prata om vad de tyckte och hur de kände om folks fördomar, den var rak, enkel och så rak på sak. me like=)

http://www.youtube.com/watch?v=tsjOlsG9ZG4&feature=related


såklart så måste jag kommentar på allt jag gör och läser så jag tänkte slänga ut det jag skrev och ja, det är på engelska så om du har svårt med vissa ord får du helt enkelt hämta ett lexikon, jag tänker inte överstätta den bara för bloggens skull.

happy reading =)


I can understand this video but why should It even matter, everyone is a individual no matter what your sexuality is.

I think people that are narrow-minded are stupid and only scared for something they can’t understand.

So great video, but it’s sad that it even must exist when it’s a right to live as you choose.

And everyone how thinks that only straight people are the ''right way'' can kiss my ass, I do not tolerate ignorance.


Av Sara Eliasson - 9 maj 2009 14:30

I want to kick and scream

Shout and fight

Live and die

Fail or fall

Fake or fame

From crying to beating

Everyone’s insane

Fail to fame

Fame to fall

Kick and scream until end of dawn


Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards