Alla inlägg den 8 maj 2009

Av Sara Eliasson - 8 maj 2009 23:32

var lite deppad för ett tag sedan, freadg och sj, man bara buhu=(

men då så får man ta lite medicin som heter Hairspray och så blir man genast gladare, den filmen är ett rent jäkla lyckpiller i mina ögon, allt år så bra med den, bra låtar som är medryckande, dans och färgerna på kläderna de har är ljusa och behagliga plus att lite zac efron sitter ju aldrig fel;) hehe

i rena utråkningen ska jag gräva fram en gammal novell jag skrev i skolan och skriva om den då jag är så trött på att skriva om samma historia, man kan bli less efter ett tag om man inte kommer någon vart efter att ha varit på ett spår.


men sen har vi en av mina största hobbies, klaga=)

jag hade till och med skrivit upp punkter om vad att klaga på i dag.

dagens ämmne.

Darin Zanyar och hans fans

=)

För det första, så ska jag bara hämta vad jag skrev för att jag har ett minne som en lobotomerad frankestein just nu.... aha just det här har vi det.

det här funderaringar efter att ha kollat in Darins hemsida och fanfiction där hans fans får skriva in historier med sig sj med darin och leka med verkligeheten, vi hade detta ämmne på nationella provet i svenska, det var så jag kom i kontakt med det hela så tro inget annat:P

sen att jag tycker Darin är rätt ok är en helt annan fråga=)

jag har läst ganska många av dessa fantasilösa flickdrömmar som oftast är dåligt skrivna eller harquelin roman så det slog gnistor om det men nog om det. jag var oxå usel en gång i tiden och man blir aldrig fullkomlig, tro mig det såg jag på den novell jag hittade från ett år sedan-.- men okej nu kommer själva gnällandet=)

Att det ens finns flickor som drömmer om att deras familj ska dö så att Darin's famlij ska adoptera dem är rent ut sagt sinnesjukt.

är vi verkligen så desperat i jakten på de vi beundrar att vi offrar allt?

Bara en äkta psycopath skulle tänka i de bannorna de fnittrande flickorna i för trånga märkeskläder gör i dag, Mandy Lane släng dig i väggen! här kommer Sofia från Ekesjö med mord i sinnet! ( bara ett exempel)

Så, om de som dagdrömmer om att få bo med darin zanyar för att deras famlij har blivigt mördad, omkomit i en bilolycka, kastat sig i en vulcan, you name it, gör det sjålva då och se om livet har samma rosenförgyllda dröm som huvudrätt som i era huvuden.

din mamma är död. hon är död.

din pappa är död. han är död.

din syster är död . hon är död.

din bror är död. han är död.

de är döda, alla är döda.

Var det verkligen värt allt för Darin!? för din dröm! DU HAR JUST DÖDAT DIN FAMILJ FÖR EN OKÄND KILLE!

puss


Av Sara Eliasson - 8 maj 2009 19:07

i dag så fick jag hem twillgiht dvdn och satt och kollade på bakgrundsmatrialet, jag dog flera gånger om när det visade Robert Pattinson.

jaja jag vet jag är patetiskt men skulle du tacka nej till en snygg kille med engelsk accent? I think not!:P

och sedan när de förklarar karaktären Edward som jag måste säga att jag totalt fattar med tanke på att jag skriver själv, man fattar varför han är som han är.

eftersom jag har varenda låt från twillight då jag har soundtracket så är det inte så svårt att sitta och sjunga med i texterna men anyway, jag har suttit lite fundersamt och kollar på det här namnet när de kommer på mp3 eller spelaren Rob Pattinson.

hmmmmmm.... jaaaaaaaaaaa sara vem fan kan det vara?

självklart var det Robert Pattinson! hur kunde jag vara så dum och missa ett sådant uppenabart faktum!?:O

så här har man gått och lyssnat på snyggningen utan att veta om det ensXD

som sagt, seriöst, varför får vissa människor båda vara assnygg, bra på piano, bra på gitarr och vara en bra skådis?

FUSK! stora bokstäver!

jag menar gud, om du gjort det mer rättvist skulle han bara vara ett pretty face och inte så jäkla bra på allt som människan tar i.

eller hur?

aja, man får väl vara nöjd med det lilla man har sj:P inte så mkt i jämförelse men åtminstonde något.

vi ska desutom bränna ner stylisten hus =)

puss

btw Rob Pattison - Never think <--------------- thats our Edward;)

Av Sara Eliasson - 8 maj 2009 10:33

Hello, me again.

I dag är en vanlig dag som alla andra.

såg på Doom mitt godnattfilm lite grann i går men blev tråkad och spelade tvspel i stället..... på mitt numera supergammal xbox..... retro! yeah!

räknade ut att jag har sett Doom ungefär 60 ggr give or take.

vad kan jag säga, den är avslappnade när man ska sova, inte för mkt handling, snygga killar och småroliga sekvenser som man kan skratta åt i mörkret innan man skrattar åt folk som dör.

Karl Urban is the shit.

sen om folk gillar de fem minuterna som man ser som fps, eller first person shooter som jg gör är en helt annan femma. hey, man får se mosnter med motorsågar iaf, haha ohh vad man skrattar när Sarge och Pinky dör de uslingarna =)

dock inte Portman, han är min babe efter Reaper;)

iaf se på Doom, den e skön och avslappnade när man ska sova^^

puss

Av Sara Eliasson - 8 maj 2009 00:45

 

"nej! du måste ha citron i rumpan på apan innan du kokar han!''

jag älskar min bror utryck! xD

puss

Av Sara Eliasson - 8 maj 2009 00:03

säg hejdå till den gamla bilden och hej till den nya=)

jag vill verkligen ha bruna ögon just nu av någon anledning, fråga mig inte vaför, jag är bara inne på det spåret, är så trött på att ha gröna, det e så jäkla vanligt här:P

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards