Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Sara Eliasson - 4 maj 2009 19:34

hopppela hoppela.

jag är sååååååå utråkad att jag dör, det är moln ute och smhi's sida cpar sig så jag kan inte ens se om det blir sol i morgon eller liknade.

men, till den ljusa sidan så har jag iaf fått lite tid till att skriva eftersom det i princip inte har funnits något annat att göra i dag.

eller, ja. jag skriver oftast inte så mkt, jag läser sådant som jag har skrivit, jag kan läsa visa kapitel som jag precis har skrivit kanske en gång om dagen och ändrar på meningar om de känns fel eller om jag har använt liknade ord till att beskriva något, tex, om jag har använt ordet honom och sedan har tagit det tre ord senare, det ser inte bra ut helt enkelt.

sedan får man ju kolla om något är felstavat eller liknade som inte wordpogramet plockar upp.

va? tänker du säkert nu. men hon stavar ju som en jävla kratta på bloggen ofta!

mja, det gör jag, men det är för att jag har oftast fått en tanke eller ide som jag inte kan avbryta bara för att det inte blev ett r i ordet apa, ni måste ju iaf fatta vad jag menar med det hela, klagomål ges till min hjärna.

sen har jag en grej, jag skriver oftast när jag är supermegatrött och då blir det massa stavfel och jag vill ofta få dram handlignen och tänker, ähh, skit samma, jag lägger till mer tanker och känslor senare när jag är mer vaken.

så det är typ det jag gör oxå, jag lägger till mer personlight i karaktären, om jag intre skulle göra det skulle det se ut så här att läsa mina berättelser.

- du kan inte mena allvar!

- jo det gör jag!

- dra åt helvete!

- efter dig....

nu var det där bara ett exempel, som jag skrev nu.

så nu ska jag läsa lite till, kanske grina en skvätt, beundra mig själv som författare, lägga till mer känslor och dricka mer vatten från min jättestora mugg som troget står på min vänstra sida,

puss

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards