Alla inlägg den 17 maj 2009

Av Sara Eliasson - 17 maj 2009 23:17

pratade med Lisa på msn och insåg hur jävla mkt jag saknar henne

D:

snyft!

och sedan kom jag och tänka på att jag saknar Emelie och Anna oxå! =(

buhu!

och Bossan och Veronika! =(

och Angelica saknar jag! =(

</3


Av Sara Eliasson - 17 maj 2009 17:35

hittade en gammal dikt som jag skrev typ för något år sedan. hm.




jag såg gud gråta. visste gjorde han det.

 kalla kalla tårar på mina fiender.

och alla älskande som varken såg eller hörde mig.

alla mödrar som bad att deras barn inte skulle bli som jag.
de blir som jag, som jag blev.

Av Sara Eliasson - 17 maj 2009 01:42

vaknade skämigt sent i dag av att min bror ringde och skrattade åt att jag precis hade vaknat, jag kan för mitt liv inte dölja faktumet för folk som ringer att jag nyss har vaknat om mitt liv så stod på spel, alla bara. - jaha, låg du och sov. man bara -  äh nej (a) xD

hade en känsla hela dagen om att det var något, det kändes bra, det var lättare att andas och jag hade studs i stegena när jag gick.

sedan ringer Mattias som jag inte har träffat på 8 månader upp och frågar om han kan komma in ett slag och själklart tackar man aldrig nej till att vara med vänner som man inte sett på länge.

sedan så följde jag med upp till kramfors och träffade Maja, Mattias underbart söta mamma som är så gullig att man vill vara med henne hela tiden, en verkligen underbar människa =)

det hela slutade med lite kvällsfika och samtal om övernaturliga saker, Mattias såg inte så glad ut men jag hade iaf roligt;P

fick tillbaka min skrivlust i går oxå, det var därför jag sov så sent i dag.... oppsi.... men men funderar starkt på om jag ska fortsätta skriva eller om jag ska in på youtube och kolla in vad Vash har att säga^^ haha

puss

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards