Alla inlägg den 4 juli 2009

Av Sara Eliasson - 4 juli 2009 23:21

just det ja, förutom att jag är femenist och lyssnar på Muse så är jag jävligt snygg oxå.

sug på den du!

Av Sara Eliasson - 4 juli 2009 22:42

just look at me, Im so pretty :D

okej jag vet, jag har låten på hjärnan men jag älskar den, man känner sig så hög av sig själv när man lyssnar på den, plus att jag är pretty;)

okej okej en annan låt, eh panic at the disco - But its better if you do

okej alla nöjda? ingen mer brokencyde.... på cirka fem minuter allså:P

vakande i morse övertygad om att klockan var 4 på eftermiddagen och undrade hur det hade gått till... fattade tjugo minuter senare att den var 4 på natten och gick surt och lade mig igen, den enda nackdelen med att det är så sjukt ljust ute där jag bor, men annars, yey, go light året om:D

var med Jonas i dag och visade honom murberget och ska säga att även jag blev lite nyfiken och överraskad då jag inte varit där på riktigt sen jag gick mellanstadiet och var där varenda eviga dag, såg runt lite och tog lite kort, är dock för lat för att lägga in dem här:P

träffade på anna oxå som jag inte har sett sedan studenten, det var väldigt kul då jag såg henne och hennes syrra när jag störtade fram på cyklen nerför saltviksbacken med brosan fast jag hann inte uppfatta att det var hon innan jag hade åkt förbi.

såg lite på whale rider nu när jag kom hem och det påminde mig om religon-lektionerna med Gunnel som jag saknar som attan=( blev den tredje gången jag såg filmen och jag är alltid lika hatiskt mot gubben som vägrar att låta sin sondotter vara med till fullo deras religon bara för att hon är en tjej!

men men, hon får utstå mkt skit och etc av gubbjävlen innan han inser att det kanske inte är någon skillnad mellan könen, vad hände då månne?:O

nej för att citera Napolen Bonaparte, och det är ett citat:

''Naturen har skapat kvinnor som våra slavar. De är vår egendom.

De tillhör oss, liksom ett fruktträd tillhör en trädgårdsmästare.''

Napolen Bonaparte 1769-1821


jag säger bara, är det här okej? även om Napolen dog 1821 så finns faktiskt hans värdering kvar, hur kommer det sig?

skulle inte människan vara lika, oavsett kön eller färg?

jag bara undrar, tycker du som läser detta att det är okej? oavsett om du är man eller kvinna, är det verkligen okej att tycka så?

jag har bara en sak att säga, Fuck you Napolen och alla andra som anser att det är rätt, och jag gnäller inte bara på män som tycker så, det finns kvinnor oxå, ni är inte värd smutsen under mina skor, vakna människa, detta är 2000-talet. inte 50-talet, jag vägrar att gå i flickskola för att få det finaste hemmet eller veta vad man ska slänga ihop på 45 min om en mans chef kommer på oväntat besök.

jag föraktar alla med det tänket.

förakt som leder till hat, jag hatar med rättighet den som tycker så, väx upp.

alla hatar mig för att vara femenist, ergo så hatar ni tanken på jämlikheten, grattis, du och Hitler kommer att ha det mysigt i helvetet tillsammans med de grottmänniskorna värderingarna.


sen är det äldre män............. allså snälla. om det är som i ''snabba cash'' vilket jag tror det är, vad är det som gör att äldre män får ut av att ha yngre insmugglade kvinnor från baltstaterna som med all säkerhet är yngre än deras döttrar som de fingrar på?

USCH

du är gammal, bara dö=) ingen vill ha dig längre och du knullar en tjej som inte ens får betalt för att ta i dig. jag skulle hellre ta livet av mig, alla gånger.

ALLA GÅNGER!

jag tror inte på dödstraff men totyr hade inte skadat på de kåthundarna.... som ni ser är jag på ett ämne som ligger mig alldels för hårt om hjärtat.

jag hatar inte män.

jag hatar människor som inte vill att det ska vara lika för alla.

okej, jag hatar män som borde vara hemma och dö ligger med tjejer som inte ens borde veta vad sex är.

puss

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards