Alla inlägg den 21 juli 2009

Av Sara Eliasson - 21 juli 2009 18:11

''take a chance you stupid ho'' ^^

men allvarligt har haft en sjukt stressande dag, den ska vi inte ens prata om för jag orkar inte rabbla upp allt som jag fått gjort...

blev sjukt sugen på att se fired up igen för typ vadå fjärde gången i rad, jag älskar verkligen den filmen, det är typ min nya accepted, i love crazy kids :D

F U!

F U!

FU!

lmao varenda gång xD

de ska säga fired up men de säger bara f - u för just förkortnigen och vi vet ju alla vad fu blir ihop xD

jag vet jag har en värdelös humor men jag älskar den verkligen.

sen att de sjunger whitesnake - here i go again på slutet hur fult som helst gör inte saken bättre i min sjuka värld. xD


hittade världens mest sämsta kille som sjöng någon låt som jag aldrig hade hört på youtube som alla som hade kommentera bara, - ohh youre so good, are that really you singing?

FU!

han sög ba lle^^

kolla sj om ni inte tror mig xD


http://www.youtube.com/watch?v=35u-nvSrzEE  - only hope

 http://www.youtube.com/watch?v=airUAoMSy0Y&feature=related  - my eyes (on the rise)

jag lovar, du kommer att skratta, det gjorde jag men han får fan en eloge som vågar iaf med tanke på hur elak folk på youtube är, jag vet för jag är en av dem ;D


kolla sj om ni inte tror mig xD

nu ska jag käka korv och välja kläder;D

puss




Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards