Alla inlägg den 12 juli 2009

Av Sara Eliasson - 12 juli 2009 22:15

okej, det är fjärde.

fjärde gången jag bloogar i dag.

shit.

lyssnar på Emilys in heaven och sitter och fundrar på watchmen som jag såg på för ett par minuter sedan men har hunit prata lite med mattias, fast han bara drog från msn.

det är inte okej Mattias. inte okej.

sjukt bra film iaf, ingenstans fanns det någo jäkla puttignuttighet som förstörde det hela, det var rått, det var blod och det kändes som att det skulle kunna vara sant.

jag gillade det.

och att Malin Åkerman var med var ju en bouns, yey, go sverige!

nej jag vill inte sova!

jag vill inte sova!

det är tråkigt.

suuuuck.

jag vill vara uppe men men plikten kallar väl.... att gå upp morognen e väl en plåga det men men vad gör man, jag har kul på dagarna iaf.

trodde jag skulle få träffa min kusin i dag med men han var för bakfull... lol

så går det när man super^^

puss

Av Sara Eliasson - 12 juli 2009 12:03

seriös nu har jag varit på förstasidan på bloggagratis.se i typ 20 min och hittat 3 st killar.

är det verkligen bara tjejer som bloggar?

det kan inte stämma.

eller?

:S

känns ju konstigt eftersom att det manliga släktet måste ha samma funderingar som vi tjejer har.

nä, mer killar efterlyses på blogging.

puss

Av Sara Eliasson - 12 juli 2009 11:37

okej jag erkänner, denär hur bra som helst, crap jag har fallit ner i det alternative hålet på musikvägen, ( host som jag inte har varit det hela tiden)

men seriöst, tack till min undebara bror som kränger på mig skit som jag inte vill höra på i början, det breder verkligen min syn musik redan mer än vad den redan var.

lyssna på  Chemical vocation -  unsupection

(VARNING DETTA ÄR INTE NÅGOT SOM SPELAS PÅ RIXFM SÅ GILLAR DU DET SÅ DONT BOTHER ATT ENS LETA EFTER DEN HÄR LÅTEN.)

jag lyssnar oxå på det som spelas där men eftersom jag lyssnar på det jag känner för så är inte jag bunden till att lyssna på lugna favoriter eller annat crap från 90-talet som man redan hrt tusentals gånger. det roligaste är att hitta en ny låt som jag aldrig hört, varför ska man bara lyssna på det man vet att man gillar? thats mesigt.

plus att det är tråkigt pga att jag lär mig texterna så snabbt och sedan är tjusnngen med låten borta.

Kayne West- Homecoming  sjukt bra låt ex =)

Veronica Maggio - 17 år, den är inte ny men wtf jag har inte hittat den förns nu:P




sen finns det ju låtar som jag inte kan släppa heller, som jag aldrig blir trött på.

John Meyers -Slow dancing in a burning room

Snow Patrol - Chasing cars

där har ni dem, låtarna som jag hitils aldrig blivigt less på^^


Just nu lyssnar jag på I am a Man of Constant Sorrow från oh brother were are thou? hihi

puss

Av Sara Eliasson - 12 juli 2009 00:48

men såå är det, jag saknar min Ponny..... grin grin grin =/

kommer han inte tillbaka från skåne snart kommer jag att dra hem honom i håretxD

det är natten som gör det, tar fram det sårbaraste och elakast i mig...

puss

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards