Alla inlägg den 16 juli 2009

Av Sara Eliasson - 16 juli 2009 20:46

hej

jag vet att det är andra gången okej?

jag är beronde okej.

hej.

mitt namn är sara.

och jag är en bloggoholic.

så.

nu när det är över..... LETS GET READY TO BLOGG!

mamma vet ju att jag bloggar och sa helt sponant på matvaruaffären att jag är negativ och att jag bara bloggar för att jag gillar att gnälla och klaga.

sant.

jag gillar att gnälla och klaga.

jag är född pesemist.

då menar jag inte, - åhnej det regnar i dag, vad jobbigt, eller: - nej, min nagel gick sönder.

jag har alltid varit negativ mot världen.

fel! tänker ni säkert.

jag är inte så säker på det. vad är det som är så fel med att jag ifrågasätter saker?

det är inte så att jag är negativ till mitt liv eller andra människor (lögnare är jag oxå tydligen:P) men jag kanske inte gillar den låten, eller att jag kanske inte gillar hur människor gör visa saker, det tycker jag mer är en sund och posetiv inställning till att vara pessimist.

jag är nog en av de få som argumenterade med lärarna för att få uppgifter som vi fick att bli mer anpassade efter mig (gud, det låter som att jag skulle vara retard-.-)

nej gott folk, jag är varken dum eller seg.

tvärtom så anser jag OCH mitt ego att jag är smart:)

jag menar hallå, mitt ego kan ju inte ha fel, det vet ju alla;D

nej men serious, jag är smart. fråga varenda lärare jag haft om du inte tror mig.

men iaf, det lönar sig gott folk, de blir inte arga även om man gnäller och tjatar på dem om uppgiften, nu är jag en världsmästare på att smöra utan att det märks oxå men ändå=)

så jag kommer nog att avsluta det här inlägget med en låttitel som faktiskt skulle passa ganska bra på mitt liv, och nej det är inte, im a fucking princess and fuck you blablabla

här har ni den.

Paramore : For A Pessimist I'm Pretty optimistic

puss


Av Sara Eliasson - 16 juli 2009 17:50



''Say a prayer, but let the good times roll,
In case god doesn't show.''



det är så jag vill leva mitt liv.

utifall gud i kommer, låt tiderna flöda och lev livet.

varför måste man vara med någon?

varför måste man vara med en?

kan man inte vara med flera?

är jag en whore?

ja, kanske.

men bryr jag mig?

nej.

dåså, lev livet och let the good times roll;)





Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards