Alla inlägg den 11 juli 2009

Av Sara Eliasson - 11 juli 2009 22:07

for real.

jag har hittat en av världens mest sorligaste sånger, jag tror allvarligt att jag har talang för det då det enda jag lyssnar på när jag är hemma i prinicp, okej det var en överdrift men när jag skriver, annnars lyssnar jag på allt.

''They said she had a weak heart, she'd always been that way
I said she just gave too much of it away''

jag typ ville gråta en flod när jag hörde den textbiten, men på riktigt, sjukt sorlig låt. en av de mest som jag har hittat och jag har en stor hög med låtar av den kategorin.

oj förlåt, artisten heter Jackie Greene  och låten heter Emily's in heaven, precis som titeln är på inlägget.

jag vet inte ärligt om du eller vad du nu är läser detta gillar sak som mig men jag har bara en sak att säga.

även om jag säger musik till folk så ska man inte bara härma en annans smak, musik är ytterst heligt och ska icke bara kopieras rakt av, man måste hitta sin egna väg.

så det så.


''sending postcards frome a crahsed plane, whising you were here.''

puss

Av Sara Eliasson - 11 juli 2009 11:57

holla.

det låter inte så illa som jag skriver.

jag menar okej jag slakatade men det är bara betäckningen på postens slutfast där man sorterar ut ärenden till tre stycken olika högar och skickar ut den.

härligt va?

jag är typ superstolt för i går gjorde jag hela två högar på en dag"!

det är mkt folk, det är mkt som fan!

sen att Per gör det varannan dag ska vi inte tala om... den ambisösa jäklen:P

det är mkt för mig okej? jag är inte lika snabb på det som han är, sen att jag är bättre på morgonrutinerna är en annan sak=)

regnade som ett as i går oxå vilket jag gnällde om hela dagen då jag hade varit duktigt och fixat mitt hår i stället bara för att kliva upp ur sängen till jobbet, och då regnar det! wtf!:P

måste bara säga en sak, är det någon som tycker att katter och seriemördare är samma sak? det tycker Per. han är knäpp.

hade värsta diskutionen om medvetande om djur och människa då han ansåg att djur kunde vara onda och att kannibaler inte var det då de inte hade en självinsikt.

jag var sååååå nära på att blir arg på riktigt, det händer att jag kan bli sur men jag blir verkligen aldrig förbannad, då blir jag helt galen men han har en förmåga att driva mig till vannsinne.

( tänk er att den diskutionen var i gång i cirka två och en halv timme, lätt)

men men, på topp, på topp som man säger=)

i dag hade jag tänkt att jag skulle slänga på mig 40-tals kläder och bege mig till murberget igen till wendela hellmans födelesdagsfirande men jag orkar inte ärligt talat gott folk, är sjuk trött och jag pallar inte att gå 2 mil bara för det i dag, så sorry wendela, men hey, happy birthday.... fast du är död.

nu ska jag bara typ dö... eller döööö ( chilla som det betyder på sara-språket) får se om det blir något i kväll eller inte....

puss


Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards