Alla inlägg den 14 juli 2009

Av Sara Eliasson - 14 juli 2009 23:55

17again

Hallie

Wainwright

The newborn feeling

dont you EVER let your baby down

...


Av Sara Eliasson - 14 juli 2009 17:20

heeeeej.

mina naglar är blå=)

allså jag har målat dem så, det är jättefiiiiiiiint!:D

typ ljusblå, me so happy!

lite bittert att tre av min naglar gick av härromdagen men aja, vad gör man?

i dag har det var som vanligt, vakande sjukt tidigt efter paranoida tankar om att spöken jag såg på en film i går skulle komma och döda mig eller liknaden, jag såg faktiskt inte ens klart den, okej jag såg en kvart.

jag var skräckslagen.

-.-

men jag satt faktiskt ensam och skulle se ''the hunting of connecticut'' ensam i mörkret och det var inte så kul när jag bestämde mig att tända lysen för att som den fegis jag var se vidare på filmen då jag slår på kappen och lampan blixtrar till och slocknar.

nej.

ni kan ju förstå ungefär vad som gick igenom mitt huvud.

jag gick och la mig i stället för att se färdigt.

höll på att driva Per till vansinne i dag på riktigt geonom att säga hans namn tre gånger i varje mening jag tog med en trevligt telefonförs'ljareton.

han blev faktiskt arg.

på riktigt.

oj då....

fast det repade sig snabbt och jag finner tanken roande att jag vet exat hur jag ska jäklas med honom roande.

har inte hört något från min bror än.

sara gillar inte det.

ska försöka att se klart filmen eller så blir jag en fegis och byter till en annan, vi frå se.

jag säger bara en sak , de börjar med att visa bilder från dödboken, för i tiden så tog man kor på de döda för att ja, inte vet jag ha kvar deras minnen eller något annat religöst crap, och tro mig, att se på barnlik även om det är på kort tar faktiskt emot för de flesta.

annars är ni sjuka!:O

nu ska jag krubba och sen film, medans det fortfarande är ljust ute.....

puss

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards