Alla inlägg den 7 juli 2009

Av Sara Eliasson - 7 juli 2009 15:05

lyssnade på radion medans jag jobbade, och guuuud vad rörd och tagen jag blev av hon som pratade, det var på P1 så jag är inte säker på att alla hörde det men iaf så jag viiste inte vem det var men ändå jag fortsatte att lyssna för att det var så gripande hela hennes levnad och hur man kunde känna igen sig i vissa saker hon sa. eller jag iaf.

sedan började hon prata om melodifestivalen och en björn, det ringde inte i saras huvud för hon såg inte på det varken i år eller förra året.

men hon hade tydligen varit med och varit i kulisserna medans björn var på framsidan och underhöll ( alla fattar att jag menar björn gustavsson nu va?) och att alla hade börjat att hata henne för att hon inte var lika rolig. man bara va?:O

ska man hata för det?

är det okej? nej det är det inte.

sen sa hon något som faktiskt fick mig nära att börja på att gråta av hur rörd jag blev när hon förklarar relationen till björn och sedan säger att hon hatar de som jobbar på media och att hon hatar dem för vad de gjorde mot henne och vad de gjorde mot björn.

'' om de blå ögonen blir tomma ska jag döda dem.''

JAG RYSER! PÅ RIKTIGT!

så jäkla vackert bara!

sen sa hon att hon var feminist och att samhället hatade henne då hon provocerade dem geonom att säga som det var. nähä det vet jag ingenting om, hon var inte provocerade, bara jävligt smart. smart I tell you!

Nour El-Refai du äger!

PUSS

Av Sara Eliasson - 7 juli 2009 11:52

jag har en ide. en bra ide. allså tusan att jag inte kan skriva ner den nu, men det skulle jag aldrig göra.

ingen får ta mina ideer.

ingen =)

puss

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards