Alla inlägg den 8 juli 2009

Av Sara Eliasson - 8 juli 2009 22:03

hej hej hej

i dag har jag jobbat som vanligt, roligt va?

ja! såklart det var!=)

satt med Per i dag som höll på att reta ihjäl mig med Joels bitar och att bara svara - mmm när jag sade något.

först blev jag tyst och sur, sedan slutade det hela med att vi gjorde upp ett kontrakt att jag inte fick hata saker då jag ( enligt per) hatar allt som finns och att han inte fick säga mm till mig när jag frågade saker.

ja, vad kan man säga, kriget var ett faktum då han på alla sätt försökte att driva mig till vannsinne med alla saker han vet att jag hatar och sedan jag som hela tiden sa hans namn för att han skulle vara tvungen att bryta upp sitt räknade bland dagblad och akter ( sådant man gör där jag är) och jag hade asoligt, sedan att jag höll på att dö av irritation var en helt annan femma, jag hade roligt helt enkelt :D

har äntligen hittat låten som har spelat lite här och vqar som jag tror att de har rippat av en annan låt, enligt min bror iaf och jag tror att han har rätt, den heter right round med flo Rida och någon chick, vet inte vem men men den är ganska skön iaf ref även om jag gillar verserna oxå så har jag bara hört den typ 5 gånger så jag kan inte texten riktigt än.... blä:P

sedan har jag hittat en askön katy perry låt som jag tror är äldre än typ I kissed a girl men jag är inte säker om jag ska vara ärlig, den är sjukt skön och jag älskar faktiskt hennes attiyd i alla hennes låtar, youre so gay är som guld även om jag inte gillade den när jag förde den först så har man väl rätt att ändra åsikt eller hur?;)

den heter iaf wish you the worst. hahaha seriöst hon säger lätt det man tänker precis i situationer som alla hammnar i:P

''Let me be the first
To wish you worst
Cuz i think you deserve eachother
Let me be the curse that creeps under your skin
Until your heart caves in
And you wish she was me''

sååå nice xD Go! Katy! Go!

nej nu ska jag skriva lite medans jag har lust och jag fortfarande inte måste sova ( ja jag är tolv år fortfarande xD eller inte, men seriously, jag måste sova eftersom jag jobbar )

puss

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards