Alla inlägg den 13 juli 2009

Av Sara Eliasson - 13 juli 2009 18:28

heeeeeeeeeeeej.

i dag har jag varit sjukt trött och försökte att peppa upp mig med lite alice in videoland men det gick så där, jag gillar verkligen cut te crap annars men i dag var som sagt en seg dag.

jobbade på som vanligt men det var så sjut mkt att göra att jag inte hade sett på dess like innan (eh, jo?)

det enda som gjorde min dag lite lättare var när jag lade texten till ljungman jansson på Per's bord och gick i väg utan att han hade sett mig:P

jag skrattade så jag dog när han kom ut och log lite fånigt över att han hade räknat ut att det var jag som hade gjort det, (dah. vem annars?;D finns bara en Sara)

men som sagt annars har det varit segt.

kom på att jag lovade att jag ska lära mig en låt att sjunga i morgon med Per oxå.... opps... jag kmmer inte ihåg vad det var för titel ens på den... hmm det verkar som att han får sjunga ljugman Jansson helt sj i onödan då jag verkar ha ett minne som en fisk xD

nää men allvarligt, det var något med speleman.... hmmm. speleman.... säger det något?

nej-_-

fuck.

jag är körd:P

ska googla på spelman och se vad som kommer upp tror jag...

puss

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards