Alla inlägg den 15 juli 2009

Av Sara Eliasson - 15 juli 2009 17:53

okey det är inte som det låter, jag tycker bara att filmen 17again är såååå bra!

bra!

bra!
jag vet att jag tjatar men hell sluta läs om du inte är intresserad.

mitt liv är orättvist och tomt.

grr.

vem ska fylla upp ett tomhål som slukar alla känslor som vågar sig ditt och spottar ut dem som meningslösa meningar. säg mig vem?

juuust ja.

det vanliga tugget.

jobb.

Per.

vädret.

feministsnack.

hat mot massan.

eh ja vad har vi glömt...

just det.

musiken.

okej jag har inte hittat någon ny låt så ni får en gammal.

Black Eyed Peas - bom bom pow

Black Eyed Peas feat Justin timberlake - My style


okej gott folk det var allt jag hade, ska leva i en värld där jag bestämmer vem som lever eller dör.

hur man känner eller ser ut.

velcome to the world of words.

one day im taking over the real one.

puss

Av Sara Eliasson - 15 juli 2009 09:05

nej. livet är fan inte rättvist. se bara på den här filmen allså.

är det inte så det ska vara?

jag grät, okej?

se den så gråter du med, om du inte är en kallhjärtlös jävel dvs=)

för även om det är en  highshcool film så tycker jag verkligen att det finns en djupare mening som tar mig alldels på hjärtat där det gör som ondast.

och jag gråter lite mer, men den här gången känns det bra.

puss

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards