Alla inlägg den 18 juli 2009

Av Sara Eliasson - 18 juli 2009 16:02

åhh gud ni ska veta hur hemsk jag kan vara i bland.. död... sorg, svek, obesvard kärlek.

precis som världen ska vara.

när jag skriver allså.

men okej, världen är så i verkligheten med men jag lever nog för att förstöra liv.

iaf där de inte kan skada andra och vi kan lära oss av vad för förstörda liv som jag har skapat.

de jag skapar.

det är mitt.

mina älsklingar

mitt hat

min kärlek

mitt hjärta på display.

prova det om ni törs.

vågar du blotta din själv för världen?












no kisses can cover the taste of betrayl

Av Sara Eliasson - 18 juli 2009 09:46

egentligen orkar jag inte blogga just nu men eftersom jag har ett beronde så måste jag underhålla det genom att låta någon stackars jäkel läsa det crap jag skriver:P

så, jag har inte gjort ett dugg gott folk.

inte ett dugg.

jag har jobbat.

sett på Reaper season 2 och skrattat åt det.

tjoho.

men såå jag ska bara gå och snyta mig lite och äta eftersom jag håller på att dö av hunger.

jag vet!

frukostvanor!:D

är det inte sådant som alla andra skriver i sina tråkiga bloggar?

ha!

innnan jag skulle skriva något sådant tråkigt än vad jag ska äta. till och med jag sj blir tråkad när jag skriver det.

soo no offense till personer som gör det ( jooo big offense) men jag är lixom över det. ( svänger kaxigt med håret och är allmänt tuff;D)

puss

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards