Alla inlägg den 9 juli 2009

Av Sara Eliasson - 9 juli 2009 22:56

titeln är ett referat från dusk til dawn som sara glodde på i dag, sjuk bra film, men som sagt, tarantion är en svår man att slå innom regi =)

började dagen som vanligt, med att vakna hela en halvtimme innan jag ska vara på jobbet och var tvungen att stressa som ett djur för att ens hinna med hälften av saker som jag måste göra på morgonen.

hann med iaf så jag slapp att komma försent iaf även om jag hade samma frisyr som chewbacca ( för vilken gång i ordningen är frågan? ) men glad som vanligt var sara trotts att solen försvunnit och ersatts med regn och tänkte säga hej till Per eftersom han börjar före mig och för att han inte skulle jobba med mig i dag.

när det inte fanns någon på hans plats antog jag att han var någon annanstans tills andra började att fråga efter honom och det visade sig att han hade försovit sig.

hahahaha.

det låter kanske inte så roligt för den som läser men jag försov mig med en halvtimme för 2 dagar sedan och blev mobbad av Per för det när jag kom så hämnden var ljuv, riktigt ljuv med tanke på att han hade försovit sig längre än mig xD

hihi det gjorde mig dag^^

jobbade på som vanligt sedan och fick höra av min chef att det skulle komma en man som tydligen var straffad för frihetsberövning och liknade och att det inte var någon annan en han som fick öppna dörren, ( det är en låst avd ) och jag bara okej och började sedan tänka vidare på den hotbild som faktiskt existerar mot myndigheter, nu kan jag inte heller påstå att divison inskrivningen är hårt drabbad men typ socialen, försäkringskassan eller kronofogden lär ju vara hårt drabbad av människor som är i desperat behov av något som de kanske inte kan ge ut.

spann vidare på iden och magnus (chefen) förklarade att tydligen så skulle det vara hot mot tjänsteman om det kom någon och sa något til mig eftersom jag jobbade där och att det var ett allvarligt brott som man garanterat får fängelse för. haahha coolt.

bara för att inskrvningen är statlig är jag mer värd än alla andra som inte jobbar staligt under lagen, det är en konstig värld vi lever i.

har hittat två bra låtar i dag, Lady Gaga - Starstruck och Lilly Allen - fuck you very  much den senare rekommenderar jag varmt, har sjunit på den hela dagen hahaha nej nej det är inte alls en text som folk skulle regera på xD

''fuck you. fuck you very, very much!'' hahahha!

såg på Brideget Jones dagbok med nu på kvällen, seriöst jag älskar henne då man bara skrattar så man dör, spinster är ett väldigt vackert ord om inte annat:P

puss

Av Sara Eliasson - 9 juli 2009 08:13

lyssnade på inpirets version av märk vår skugga med bellman i går, den var otroligt fin=)

hittar inte de nr jag behöver just nu, det är otroligt frustrerande dp jag verkligen behöver det där numret för att allt ska gå ihop. suck.

ingen som har sett ett papper med nr 9478?

ingen?

nähä okej jag får väl fortsätta leta...

puss

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards