Alla inlägg den 20 juli 2009

Av Sara Eliasson - 20 juli 2009 18:54

heej

i dag har det regnat.

och regnat.

ja just det, det har regnat!

gah!

har jobbat på som vanligt, funderade allvarligt på att döda Per ett par gånger och åta havrefras till lunch.

not så kul med andra ord:P

haha

har bara vilja åkt hem och spela mitt gamla halo2 av någon anledning då jag tog upp det i helgen innan jag var med lill-lis så nu är jag typ beronde, det är mkt roligare att spela när man är två men som tur var slipper jag magnus gnäll och bitchade om att jag för dålig eller dör--- som han inte gör det då! ;P

ska måla om mina naglar för de har börja att bli dåliga på andra ställen och vette fan shur jag ska kunna toppa det jag har nu då jag faktikst satt i typ en timme och höll på att göra mönster och etc fast ja jag får väl göra ett försök då jag inte kan bara ha klarlack då jag gjorde der öderstigna misstaget att använda gult nagellack på en oskyddad nagel.

my misstake, det ser ut som att jag har rökt i hundra år på naglarna, och det måste växa ut.

suck-_-

ska göra någon nytta... eller inte... eh jag ska väl ja.... prata med folk:D

tjoho!

puss

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards