Alla inlägg under maj 2009

Av Sara Eliasson - 17 maj 2009 01:42

vaknade skämigt sent i dag av att min bror ringde och skrattade åt att jag precis hade vaknat, jag kan för mitt liv inte dölja faktumet för folk som ringer att jag nyss har vaknat om mitt liv så stod på spel, alla bara. - jaha, låg du och sov. man bara -  äh nej (a) xD

hade en känsla hela dagen om att det var något, det kändes bra, det var lättare att andas och jag hade studs i stegena när jag gick.

sedan ringer Mattias som jag inte har träffat på 8 månader upp och frågar om han kan komma in ett slag och själklart tackar man aldrig nej till att vara med vänner som man inte sett på länge.

sedan så följde jag med upp till kramfors och träffade Maja, Mattias underbart söta mamma som är så gullig att man vill vara med henne hela tiden, en verkligen underbar människa =)

det hela slutade med lite kvällsfika och samtal om övernaturliga saker, Mattias såg inte så glad ut men jag hade iaf roligt;P

fick tillbaka min skrivlust i går oxå, det var därför jag sov så sent i dag.... oppsi.... men men funderar starkt på om jag ska fortsätta skriva eller om jag ska in på youtube och kolla in vad Vash har att säga^^ haha

puss

Av Sara Eliasson - 15 maj 2009 14:44

okej alla kanske fattar att jag var trött i natt, så olikt mig, jag är en sån där människa som kan vara uppe dygent runt utan att det besvärat mig nämvärt.

drömde ganska konstigt oxå, det kommer att låta lögligt men jag hade en tröja på mig som var blå och jag kan inte dirket bestämma matrialet på den och helt plötsligt började det sticka av nålar i armarna på mig och jag drog ut tre stycken nålar ur tröjan som hade åkt in i skinnet på mig.

sen efter det så kom det bara mer nålar hela tiden, hur många jag en dråg ut från tröjan och huden så kom det bara mer och mer fast jag hela tiden kände att nålarna var borta innan det kom upp nya.

det var påfrestande kan jag säga.

har fått en låt på hjärnan som vanligt och jag vet att man inte ska gilla sådan musik med tanke på vad jag lyssnar på i vanliga fall men jag är helt betagen i Alcazar - Stay the night.

på riktigt.

den är så jäkla skön helt enkelt, tror det är takten som gör den, ungefär som Agneslåten on and on.

aja skit samma,  det är ju bara en låt iaf, i vanliga fall så är det bara kelly och muse som gäller just nu, även om jag vet att jag kommer att tröttna på det snart, jag kan inte lyssna på samma låt i hundra år, jag har en period och sedan hittar jag något nytt och det kanske inte alls passar in i den musikstil som jag lyssnat på innan, jag är helt enkelt univesal ^^

just nu lyssnar jag på en ganska udda låt om man tänker på RixFm-måttet

Perry Farell - Go all the way ( into the twillght)

ja. det är en låt från filmen twillght. haha.

nej men ser man Josh Gorban - Hymne l'amour

det var som tusan, jag sa ju att jag lyssnar på allt^^

nä okej nu ska jag sluta tjafsa om vad jag lyssnar på. alla lyssnar ju på vad de vill helt enkelt. men om världen ville så skulle den vara mer förstånde och inte bara paketera allt i fack, inklusive människor och musik.

puss


Av Sara Eliasson - 15 maj 2009 01:38

jag dör! dör dör dör!

fatta vad trött jag är människor, men att sova nu det finns inte ens på kartan, nu ska man skriva men lusten tillbaka... om jag bara hade orkat. jag suger kort sagt på att vara uppe när jag är trött. babys coming back är mer störande än rolig, iofs så gillar jag inte den vi vaket tillstånd heller... och ja. det är en mcfly låt.

nää jag är svag i dag, jag måste sova..... sova...... me want to sleep.. zzzzzzz

puzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Av Sara Eliasson - 14 maj 2009 14:42

i går när jag var runt och kollade på youtube för att jag var tvungen att tömma min subscribsbox på massa skit då jag hade hittat en channal med namn machina som är ja innom spel genre för jag tycker personligen att det är roligt att se vad som finns på marknaden även om jag inte har varken råd till spel eller konsol för den delen^^men ack den som inte får drömma gott folk^^

iaf, så efter jag hade beslutat efter nogrann övervägning ( not :P) så tog jag bort '' prenumerationen'' som det så vackert hetter på svenska och tänkte att vill jag leta efter spelnyheter så gör jag det själv även om det var så jag hittade keyboard cat ( were the hell have I been allså?! ) Play me off Keyboard Cat xD

aja till saken sara! annars så slutar de läsa! ( jaja...:P )

så hittade jag på nu visas video denna här eftersom jag inte har svenska intställningar '' tvi tvä tvale för det''  utan ''världs''inställningar.


http://www.youtube.com/watch?v=UvRV1PwNrac


det är en makeup tjej som visar hur man gör looken Gayruru som den tydligen hette , tydligen anvädener asiatiska tjejer det för att det gör att ögonen blir megastora.

sara blev jätteglad=)

nu jäklar ska vi prova.... he... he... he....... -.-

juuuuuuuuust det, hon e värsta proffset och sedan jag som inte alls orkar sminka mig nuförtiden eftersom , ja, vem fan ska se mig hemma? mamma? inte värt att stå och kämpa i hundra år för att typ fara till ICA, inte ens jag är så patetisk:P

men iaf, ni ser ju reslutet blev på bilden, om ni kollar innan jag har laddat upp bilden så kom tillbaka om ett par minuter, jag skriver alltid innan jag laddar på bilderna nämligen. btw som ni ser hade jag lite roligt så ta inte allt för seriöst vad jag håller på med:P jag är lite crazy men det e bara prima det:D

sara upptäckte till sin fasa att jag måste ha mer borstar! vart fan har alla tagit vägen!? :O

har inte en enda! så det är därför mitt resultat blev lite cp oxå, jag kan väl få skylla på det lite iaf ? (a)

så sen blir det till att dra på typ någon affär och dränka mig i borstar, penslar och annat som kan vara hjälpsamnt i kampen mot att få det lika bra som Kandee kan  xD ( hon som visar heter Kandee och är utbildad kosmolog eller liknande, tydligen kände oxå...:P )

så ja, vad ska jag säga, Big Dolls Eyes är lika med FAILED!

FAILED!

men jag kommer tillbaka, ska testa mig fram, kanske ha någon roligare färg nästa gång eller liknande^^ btw, jag har låtit håret självtorka i dag så ta en good long look på min frisyr då det bara händer en gång i halvåret, I hate does damn curls.

puss

Av Sara Eliasson - 14 maj 2009 12:08

hej!

=)

Av Sara Eliasson - 13 maj 2009 17:28

jag vet att man inte ska skriva om man inte har någotning att säga men jag tycker det mer är roligt att blogga än samhällsviktigt och gör det bara för min egen skull och ingen annans, det är därför det kan komma jättekonstiga inlägg som på ett sätt kanske är hur jag känner mig för tillfället eller liknade, orka vara så lame att man bara skriver om sin vardag:P

nej, annorlunda ska det vara, annars får det vara xD ( ordskämt där)

så i dag känner jag mig vanligt glad =)

jag vet att det finns folk som hatar mig som läser den här bloggen och golk som älskar mig, bara för att ni är fega så betyder det inte att jag inte vet att ni är där;)

kanske har ni inte förstått med oftast finns det pikar åt er men om ni kanske är för dumma för att se dem så synd för er, jag har endå roligt på er bekostnad :D

till alla som älskar mig säger jag LOVE och puss

Av Sara Eliasson - 12 maj 2009 20:26

allså alla får förlåta mig men jag är ju faktiskt snorkfröken av muminfamiljen så jag tycker jag har lite rätt att vara ego i bland och i dag är en sådan dag. jag känner mig så jävla snygg rent ut sagt! :D

men usch det ska man inte gör,alla ska vara så snälla och timida och tycka man e ful själv för annars så en man dum i huvudet.

gott folk. jag är med stolthet dum i huvudt i så fall.

provade på mig ett linne som jag inte gillat innan och bara legat i påsen från cubus där jag köpte den men i dag tänkte jag att jag skulle ha den åtminstoende en gång och jag älskar den faktistk nu:D

I feel Pretty! Oh so Pretty!

tog på mig mina skor som jag inte haft sedan balen, big mistake.

de är sååååå snygga men ack så de dödar mig när man har dem för länge så jag var tvungen att ta av mig dem och cykla i bara strumpbyxorna när jag åkte nerför saltviksbacken som har en cementblandare minnsann fick jag lära mig på föreläsningen om skanska på AF. mkt intressant........ not.

passade på att prata med min gammelmormor för de tog mindre tid att cykla in till stan än vad jag hade beräknat eller okej jag cyklade tidigare för att ja... jag ville väl vara ute i naturen.....? who knows?

så då började jag prata med henne om andra världskriget och hur det drabbade sverige eftersom hon är född 1922 så var ju hon ung när det var krig och det var verkligen intressant att höra av någon som upplevde allt vilket relaterade till att jag kom 5 minuter försent till AF eftersom det var svårt att slita sig från mormors tankar^^ hon e söt min gmomma=D

sen efter att nästan slagit ihjäl mig framför massor av folk på cykeln drog jag hem efter hundra år på stan ( blä ) och jag börjar inse mer och mer hur mkt jag verkligen hatar folk och civilation överhuvudtaget, funderar allvarligt att emigrera till en grotta i alperna och bli enstöring bland spottlamor med bättre personlighet än vad de flesta som man möter på staden har.

pratade ett kort tag med jonas på telefon, det var alldeles för längesedan konstaterade jag då jag älskar faktikst hans utal, det är så mysigt^^

och neej lisa! vi vet vad du tänker! xD

jag älskar att känna håret på axlarna, varför har jag inte det mer ofta? det ska jag ha! =)

men nu ska jag... öhh.... skriva? eller kanske... skriva?

det blir nog skriva -.-

det känns lite jobbigt då det fortfarande är blockad på den fronten, jag ska nog försöka läsa lite vad jag redan har gjort och försöka komma in i rytmen i stället bara för att stirra på en blivande mening som aldrig kommer....... suck.

enjoy my snyggnes, god knows I do <3

Puss ;D


Av Sara Eliasson - 12 maj 2009 09:18

okej ska erkänna att ajg är lite trött nu eftersom jag är så lat på morgnonen men men men kära människor, jag är vaken iaf^^

internet fipplade i går, sara blev galen och funderade på att emigrera till kongo där de inte heller har något internet.

vaknade med Womanizer på hjärnan bokstavligen talat, och inte orignalversionen heller utan någon cover som jag har grävt upp med Lilly Allen.

det är jätttttefrustreraden när jag får så, tänk dig att du försöker för hela ditt liv att tänka på något annat men du hör bara


- Womanizer, Woman-Womanizer, you’re a Womanizer
Oh, Womanizer, oh you’re a Womanizer, baby
You-you-you are … You-you-you are
Womanizer, Womanizer, Womanizer

jag skojar inte heller.

det händer ett par gånger om året så nu hör jag bara womanizer i huvudet även om jag försöker att skriva.

har haft värsta skrivblocken oxå de senaste dagarna, det är nästan mer frustrerande än womanizer då jag lixom lever för att vara kreativ på det sättet numera.

disktuerade lite fram och tillbaka på en ide som jag hade startat för något år sedan tillsammans med min bror och läste upp vad jag hade skrivt so far, han gillade det otroligt nog ^^

var helt säker på att han skulle rata det och gnälla på att det var '' känsligt'' men icke, för en gång skull har jag lyckats i hans ögon:P

så vi får väl se helt enkelt men som sagt, jag har verkligen ingen, ingen ide just nu, då kan man lika gärna lägga ner i stället för att tvinga sig själv och sen blir bara resultetet crap i stället.

nä nu ska jag göra något nytta så jag inte skrämmer bort barnen på stan^^

puss

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards