Alla inlägg den 7 april 2009

Av Sara Eliasson - 7 april 2009 13:58

har inte orka skriva här på ett tag med tanke på det som har varit och jag har inte haft lust egentilgen.

är sjuk, fast jag tror att jag håller på att bli bättre, skulle inte vilja missa onsdags morgon för allt i världen, jag sak till stan om jag så måste krypa in.

äter macka och lyssnar på Icky tump som kom upp på spellistan. var i övik i helgen med allt vad det innebär, fick spela mirrors edge som jag tydligen enligt min bror inte var så dålig på för att vara nybörjare. sen tittade jag på uppstoppade kobror och blev stoppad av polisen när jag skulle åka bussen hem, som tur var så matchad einte efterlysningen mitt ansikte (<------------------skämt) och... de stoppade bara bussen och tog en snubbe med sig som satt längst bak.

bussen tog såklart inte mitt kort så jag gav mig själv en guidad tur i övik klockan halv åtta på miorgnen fram tills klockan halv elva då bussen kom. själv.

förjäkla jobbigt att vara sjuk men jag tänker inte föra ett protokoll på mina krämpor här, det räcker med att jag är sjuk.

puss

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards