Alla inlägg den 8 april 2009

Av Sara Eliasson - 8 april 2009 20:49

seriöst det är sjukt påfrestande att varenda liten sekund av den vakna tiden känna att man måste kräkas, och jag kan inte ens titta på mat får då dör jag, och sockerprodukter är ju ett helvte i sig själv, provad lite cola och var tvungen att spotta ut det för att det bara vände sig i smaklökarna som fick panik och jag gav upp. jag lever på vatten och luft och vet inte hur länge jag pallar det här, var på väg att koka ris två gånger i dag men varenda gång vattnet hade kokat upp sade mitt medvetande ifrån och jag hällde ut vattnet i vasken.

jag är hungrig tro inget annat men jag kan inte äta om så mitt liv hänger på det, jag fattar fortfarande inte hur jag kunde få i mig apelsinerna som.... gode gud och min nacke tar kål på mig som jag haft en sten på den och allt bara suger....

hittade en scen ur Wanted som jag älskar, för den e så  cooool B-) snubbe får nog och smackar sin såkallade bästa vän med ett tangetbord, så sjukt braXD ( han förtjänar det btw)

det är bilden ovanför texten allsåXD fuck you illamående!

Av Sara Eliasson - 8 april 2009 13:40

har seriöst suttit och skrattat i nästan en halvtimme nu efter ha sett slutet på All the boys love Mandy Lane, eftersom jag är sjuk så har jag inget bättre för mig och hade tänkt att jag skulle se den länge och hade den så då tänkte jag wtf.

hahahhahaha jag måste säga att man hade inte väntat sig hur den slutade som men jag fann den urolig, plus att den inte var så blodig heller satt alla kan nog se på den.

all the boys love mand laneXD år 2007 skämtXD enda bra är att Micheal Welch är med aka Mike Newton i Twillight<3 han e söt eller hur;)

tack och lov så jag inte förkyld så jag har hållit på att sjunga som vanligt och hittade en jätteduktigt tjej på youtube i går som sjöng Rihannas Unfaithful och jag har lixom haft den på hjärna hela dagen när jag inte skrattar åt Mandy lane filmen såklart och tänkte att jag oxå ville prova sjunga den men musik för att se om jag klarar av den eftersom jag inte är så bra på att ta höga toner men ta mig tusan, det gick hur bra som helst. till och med jag är förvånad över hur bra det lät ( självskryt självskryt hela dan lalalalal) =)

nä nu ska jag försöka att typ käka eftersom det är det enda jag inte kan göra, har typ ätit 2 apelsiner och ett glas vatten på 2 dygns krets och kampen att inte kräkas upp det går ofta förlorad för min del,  jag vil bli frisk.

puss puss

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards