Alla inlägg den 26 april 2009

Av Sara Eliasson - 26 april 2009 21:18

jojomänsan.

jag lyckas varenda år.

jag har bränt mig.

yäy.

var som tur var inte så farligt denna gång eftersom jag var smart nog att dra mig tillbaka in när jag såg hur jag fått ränder från linnet. (stolt XD )

såg säkert jätterolig ut oxå för jag färgade håret i går och paranoid som jag är ville jag inte direkt att solen skulle bleka min svarta färg den sekund som jag steg ut i det gasande solkskenet så då tog sara en scarf och förvandlades till en hippie/bondmora med allt hår gömt under den lilla scarfen hon införskaffade sig häromdagen, det värsta med det hela var att det nästan var skönt att ha håret så, jag förstår verkligen varför de hade så när de var på åkrarna och liknande förr under sommaren. för annars brukar mitt huvud bli en värmemangnet eftersom jag har svart hår vilket kan vara ganska jobbigt i bland.

blev erbjuden en resa till kanada i går oxå, sen hur allvarligt det var kan vi diskutera. hahhaha.

men roligt hade jag iaf =)



Kelly Clarkson - Cry

bara så fin, bara så min allså.



Puss

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards