Alla inlägg den 23 april 2009

Av Sara Eliasson - 23 april 2009 14:32

var så fint ute i dag, som det brukar vara nuförtiden att jag gick ut och satte mig för att ''sola'' på gården ( jag blir inte brun hur mkt jag en försöker, fast jag inte är rödhårig eller blåögd:P)

drog på mig shorts och t-shirt för att jag är så glad att vintern börjar att tappa sitt grepp om sverige,( inga kommentarer om att det redan är sommar i växjö lisa!:P)

jag är en person som lätt blir tråkad när jag bara är still och då tänkte jag, hell, jag börjar att läsa om Twillight ( eller som jag säger, jag läser bella, )

för det var ett par månader senast jag gjorde det och det märkts att jag har tappat lite fakta redan när jag öppnade den och började att läsa de första raderna, hoppade dock över Edwards bit då jag ärligt tycker att han bara gnäller och är jobbig på det sättet:P till och med jacob är roligare att läsa omXD go nerdpower!

har upptäckt något otroligt dock! jag ser lika bra med solglasögon som jag gör när jag har mina vanliga glasögon på mig, som jag ska ha när jag sitter framför datorn, blabla det där vanliga tugget som optikern kör med.

det är verkligen helt otroligt! jag vet inte om jag sagt det i ett tidigare blogginlägg men det är sant, men så har jag något ovanligt fel sa optikern att mina ögon inte var formade som andra människor?:O och att min syn förändras på hur ljuset bryter på min hornhina som, att jag kan ha olika synfel eller helt perfekt syn just beroende på hur ljuset bryts i mina ögon. låter asknäppt, jag fattade knappt hälften av vad hon sa och det är säkert mer invecklat än vad jag kan förklara det men så är det, jag tror att när det ljuset bli avskärmat ser jag som en normal person skulle göra:P ( normal person hahaha )

funderar på om jag ska ut igen för ärligt talat det är inte så roligt att sitta i ett rum med fördragna gardiner och aldrig se solen.

puss

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards