Alla inlägg den 15 april 2009

Av Sara Eliasson - 15 april 2009 13:52

jag blir så frustrerad, jag har lixom fastnat i mitt skrivande..... suck. det är jobbigt för jag är lixom sugen och det känns bra i fingrarna ( svårt att förklara) men min hjärna vill inte. den vägrar att sammarbeta.... buhu

håller på med värsta onda biten men ingen onska vill rusa igenom mina sinnen och jag bara sitter och tänker. jaha. okej. vad gör vi nu då?

så i stället för att sitta som en zombie gick jag ut och gick ett tag, det brukar funka för att rensa tankar och få nytt liv i hjärnan men det enda det resulterade till var att jag fick upp muse på mp3 och ville se på twillight....... -.-

seriöst... Jasper är så sjukt snygg när de spelar basball, jag bara dörxD

hahaha men nej nu jäklar får jag lägga på ett kol och göra något annat, ska fixa lite papper som ska göras och etc satt helt lottlös blir jag väl inte D=

saknar magnus. buhu. ingen som kan dela mina sjuka fantasier;P

puss

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards