Alla inlägg den 28 april 2009

Av Sara Eliasson - 28 april 2009 22:55

I'm not a slave to a God that doesn't exist
I'm not a slave to a world that doesn't give a shit


var och snokade på min brors musikmap för ett par dagar sedan och hittade Marilyn Manson verison av Slipknot fightsong. aha tänkte jag och lyssnade. hihi

den e sjukt skön måste jag säga, har säkert hör den förut men har lixom aldrig orkat att ta reda på något om den.

John Meyers - Slow dancing in a burning room - MYSIG!

Sen har jag blvigt så beroende av Lasse Lindh låten överlever du härnösand så överlever du allt. stämmer så jäkla bra om allt med härnösand allså jag bara sitter och är chockad hela tiden för man ja! ja! ja! det stämmer! :D


Linda 17 har hittat hatet
och nu så djävlar ska det hatas
för varför ska någon annan ha det bra
när inte hon kan ha det?
Hon har försökt att leva som alla andra,
plugga på veckor,
supa på helger
och ligga med killar
tills hon träffar den rätta
men ingenting känns på riktigt
Och jag måste bort från den här…
och jag måste bort från den här stan,
åh, innan den sväljer mig hel



FUKKING HA HA!

puss


Av Sara Eliasson - 28 april 2009 14:49

mjaha, fortfarande mulet ute. blä.

vaknade upp med fulaste frisyren ever om man säger så.... jag och chewbacca hade säkert kunna prata likdant med tanke på att vi hade samma friyr:P

ville bara säga att alla ska lyssna på Kelly Clarkson's nya platta All I ever wanted -  den är bara såååååå bra! rekommenderat spår - If I can't have you

puss

Av Sara Eliasson - 28 april 2009 02:56

hag borde verkligen sova men ack, jag vill icke.

nä nu ska jag bannemig sova iaf:)

puss

snygg titel, jag vet xD

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards