Alla inlägg den 13 april 2009

Av Sara Eliasson - 13 april 2009 13:53

måste bara säga att det känns sååååååå bra att våren äntligen har kommit till härnösand, det är jättevarmt ute och man riktgt myser i vårsolen<3

och jag vet..... det har varit så i veckor! ( =O ) i södra sverige men det struntar jag i. nu är våren i södra norrland iaf^^

sommar  = KÄRLEK<3

puss på er


Mandy Moore - Only hope

Alice in videoland - Addicted

Simple Plan - I can wait forever

Paramore - Decode<3

Av Sara Eliasson - 13 april 2009 09:12

fatta vilken träningsverk jag har nu människor. det är nästan skämigt allså:P

okej det är skämigt men jag har haft jäätteont i vaderna redan sen i onsdags av nån anledning som inte är förklarlig för det mänskliga sinnet då jag var inne och var sjuk den perioden.

fick äntligen träfaa lisa i lördags och hängde med henne hela dagen efter att ha kommit försten till fikat med emelie och bossan ( som är i frankrike nu au revouir bosan=D ) innan vi käkade den godaste maten ever hos lisas mamma, allvarligt lisa, din mamma kan verkligen laga mat=)
åt så mkt så att jag nästan dog tror jag:P

sen drog vi till Annas fest och ja.... inte riktigt min stil men jag ska ju inte klaga egentligen, det kanske var jag som inte bjöd till så mkt som jag kanske borde ha gjort men jag tror att det var den dåliga musien som hjälpte till för jag hatade verklgen den, förutom kryptonite som jag faktikst började lyssna på i går för att man kan aldrig hitta nog med musik i ett område i mina ögon.

men Eddie Meduza. där går min gräns - hitta något mer ointilligentare att sjunga om ( frågetecken på att sjunga? ) så gör du det jäkligt bra.

så jag och lisa åkte tillbaka till lisas mamma och förfesteade med henne och lisas brosa erik i stället.

jag hade typ bara lakrisshot så jag hade en metod för att få ner den kommer jag ihåg, shot - vin - kaka - repeat :P

men sen så drog vi ju ut på krogen och träffade emelie och anna igen på dansgolvet, jag tänker inte gnälla om den gamla musiken där, den duger att dansa till, jag hade kul iaf^^

sen så skulle lisa dra till bittens för att träffa pelle( hennes andra brosa) och jag bara okej jag följer väl med och lämmnade gennys och kom på att jag hade tagit fel kort ur gaderoben och var tvungen att gå tillbaka för att hämta leget vilket nu kostade tio kr eftersom jag fick tjejen och inte killen som stod där:(

men snabb som jag var kom jag in iaf på bitten och hittade upp det förlorade flocken;P

lisa gällde på bartedern och jag och hon blev bjudna på en cosmo av erik som jag drack halva av, för att den var så sur=/ de kunde ha gjort den bättre, och sen gnällde jag oxå på bartedernXD

hade jäkligt roligt iaf, trots incidenter och saker som inte ska tas upp här.

dansade rumpan av mig, mötte folk som jag inte träffat på år och dagar vilket var kul =D

btw, såg på a walk to remember i går. fan vad jag hatar den filmen fast jag älskar den endå. buhu.

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards