Alla inlägg den 9 april 2009

Av Sara Eliasson - 9 april 2009 11:17

tack gode gud, i dag när jag vaknade så fanns det faktiskt hopp för att jag inte ska behöva gå omkring som en sjuklingh hela mitt liv då jag kände mig så pass bra att jag kunde äta en rågmacka på egen risk utan att det strävade i mot.

såg att jag äntligen hade fått min reservation på Breaking Dawn på biblioteket.

min första tanke var. hahahahhaha.

det var typ 4 månader sedan jag kom in och frågade efter den, jag läser ut twillight böcker på max ett par timmar ( sträckläser) och kan lämmna tillbaka boken dagen efter, vad fasiken kan inte andra människor göra det oxå i stället för att läsa två sidor om dagen? jag vet att de gör det och sen tappar de bort sig i handlingen om de lägger ner boken och måste heöst börja om från början. amatörer.

som sagt så har jag ju redan köpt den breaking dawn fast på svenska så fort den kom till sverige i mars så jag behöver ju inte läsa den egnelska vversion oxå, fast det vore ju lockade och se vad de har tappat i översättningen.... fast då måste jag läsa Jacobs sida igen och jag hatarrrrrr jacob, enda anledningen till att sista boken fick en paus från dag ett till två var att hans sida skulle in mitt i hela boken.

blä.

nu kommer alla som älskar Jacob hata mig men jaja, jag gillar inte honom iaf.

nu ska jag väl göra någon nytta.... när jag känner mig lite bättre.... puss

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards