Alla inlägg den 22 april 2009

Av Sara Eliasson - 22 april 2009 19:07

försökte att söka texten till bloggen alldels nyss till hotel California för att jag är alldeles för lat för att skriva ner den textbiten jag vill ha fast jag nästan kan hela låten i huvudet, kan vara att jag i bland blandar ihop vart verserna ska vara men det är inget större problem.

vad tror ni händer? jo sökmotorn på sidan cpar sig och söker på Tokio Hotel, inte bara en gång utan tre hela gånger!

wtf!? NEJ jag vill inte ha några texter med Tokio Hotel, tack så mkt.

apsida.

men allvarligt, jag fick ett jättesug att sjunga den till någon som spelar gitarr för det är så mysigt^^

hade värsta flytet med skrivande i går oxå men såklart som vanligt så var jag döddstrött när det hände och innan jag hade blvigt levande död så var jag tvungen att gå och lägga mig där jag som vanligt drömde bisarra drömmar.

fast det var inte så roligt att försöka att sova när det luktade rök i mitt rum det kan hända i de rum jag är i för det spökar som sagt där jag bor men det förföljer bara mig? hmm aja jag ska inte fördjupa mig i det, jag tänker kanske ge efter för lusten att gå ut eller skriva.... svårt.....

är det någon mer än jag som drömmer att man dödar folk minst varannan dag? sist var jag en cirkus artist som var på en roterande scen och dödade folk.

haha

men men nu ska jag gå ut i kvällsolen tror jag.

HA, TA DET SÖDRA SVERIGE! VI HAR SOL LÄNGRE ÄN ER HELA TIDEN! KÖR UPP DET BLAND ERA PLUSGRADER DÄR NI BEHÖVER DET! XD

puss<3

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards