Alla inlägg den 16 april 2009

Av Sara Eliasson - 16 april 2009 22:58

jag har blvigt sjukt beronde av Alice in videoland och Paramore, jag kanske har någon slags girlpower tripp? who knows?:P

har lixom de bandet varvat på spellista och lite annat som igen annan som lyssnar på rixfm en skulle kunna tänka sig att höra på.

skräp! ( kärring med kraxig röst )

kan inte alla få lyssna på vad de vill då? eller måste alla gilla thorgöranzzz? va? jag tycker det är totyr personligen att lyssna på dansband, den enda låten som jag kan lyssna på är blackjacks i natt i natt.

jag är inte trångsynt när det kommer till musik, jag hatar folk som är det med allvarligt vid christer sjögren drar jag gränsen.

och deapce mode. där går oxå min gräns. och silverstein.

okej jag hatar en del band, men ingen är felfri right?

men jag får väl hata crister sjögren, silverstein och deapce mode åtmisnote, jag kunde hata fler band:P ja. jag vet ett AFI  och Jack of Jill. där har ni dem. band jag hatar.

så med det ur världen kan jag medela alla att jag tänker läsa om twillightböckerna då jag fått tag på alla , fick trean i dag satt nu blir det åka av.

har en annan bekännelse. jag gillar faktiskt låten all on you - Danny med men mest för introt. hata mig inte snälla.

 puss

och mamma, sluta hata Jasper xD

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards