Alla inlägg den 11 april 2009

Av Sara Eliasson - 11 april 2009 01:35

fredagkväll. jag vet fortfarande inget. svårt.

fast det blir ju hur som haver något i morgon iaf även om allting går åt helvete. det hoppas jag iaf, min klänning i rosa kräver det.

hell, jag kräver det.

men strunt samma. måste vara lite nördstämpel som vanligt. jag vet att mitt liv inte är så himmla intressant eller händelserikt så jag lever på de små uppleversna som kommer ens väg, fick reda på att jag kanske ska till åland i sommar. ska bli uppfriskade om det händer såklart.

kollade på en film för ett tag sedan, the rocker. skön film btw.

vad är det då jag ser i början av filmen? jo. namnet på en sångare som jag har lyssnat på av och till i typ ett eller två år nu? jag suger på att komma håg men iaf, jag har lixom aldrig sett honom förut, va? tänker ni nu, aldrig sett han? men man måste ju se personen som spelar ens musik!:O

nej säger jag, inte om man av en händelse råkar snappa upp låten på en onlineradio helt apropå och sedan fortsätter att lyssna.

men iaf, nu fick jag ju se honom. det stämde inte alls men vad jag hade förväntat mig, jag hade väntat mig mer man än pojke som denna såg ut att vara. ( love his songs anyway)

jag vet inte ärligt hur känd han är eller om det är massor som lyssnar på det eller med min vanliga tur så är det väl bara 14 - 16 åringar som lyssnar på bandet/singer som jag råkar lyssna på -.-

men med tanke på utseendet så lär det väl vara den kategorin satt.. jaha vad gör man.

sa jag att det var Teddy Geiger föresten? inte? okej men ringer det en klocka? sjukt kul att se honom på film första gången jag såg han iaf^^ men nu måste jag väl sova om jag ska orka upp i morgon för att möta verkligenheten och yttrevärlden på en hel vecka ( skrämmande) och äntligen träffa lisa.

det kommer att behövas tror jag.

puss

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards